Rite Aid فروشگاه شده اند با استفاده از تشخیص چهره سیستم برای سال

بسیاری از فروشگاه ها از ویژگی های دوربین های امنیتی. این است که برای کمک به جلوگیری از جرم و جنایت مانند دزدی

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399
بسیاری از فروشگاه ها از ویژگی های دوربین های امنیتی. این است که برای کمک به جلوگیری از جرم و جنایت مانند دزدی از مغازه اما به نظر می رسد که مناسک کمک انجام شده است بیش از آن است. با توجه به یک گزارش تحقیقی رویترز آنها را کشف کرده اند که مناسک کمک فروشگاه استخدام شده اند با استفاده از تشخیص چهره سیستم برای حداقل هشت سال گذشته یا بیشتر.
تبلیغات

با توجه به گزارش از رویترز بسیاری از این صورت به رسمیت شناختن سیستم استفاده شد آنچه آنها به عنوان "تا حد زیادی کاهش درآمد غیر سفید محله" در نیویورک و لس آنجلس است. چگونه این سیستم کار این است که هر زمان که یک مشتری وارد فروشگاه آن را در تلاش برای مطابقت با آنها را در برابر یک پایگاه داده از مردم که Rite Aid قبلا مشاهده شده به عنوان جذاب بالقوه در فعالیت های جنایی.

اگر یک بازی وجود دارد, یک هشدار ارسال خواهد شد به ماموران امنیتی در فروشگاه های که خواهد شد و سپس نقد و بررسی این بازی برای دقت و سپس آنها باید این گزینه که درخواست مشتری را ترک کنند. Rite Aid ادعا را به اطلاع مشتریان از استفاده از این فن آوری از طریق علامت اما رویترز ادعا می کند که در طول تحقیقات خود بیش از یک سوم از فروشگاه های آنها بازدید با سیستم مستقر آیا این اعلامیه.

که می شود گفت, مراسم کمک کرده است پس کشیده پلاگین در استفاده از تشخیص چهره در فروشگاه های آن در حدود 200 مکان. در بیانیه رویترز "این تصمیم بود در قسمت بر اساس یک بزرگتر صنعت مکالمه." Rite Aid همچنین اشاره کرد که "بزرگ دیگر شرکت های فن آوری به نظر می رسد پوسته پوسته شدن پشت و یا تجدید نظر در تلاش های خود را در اطراف صورت تشخیص داده شده و افزایش عدم اطمینان در اطراف فناوری سودمند است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره حفظ حریم خصوصی. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن