چگونه به دانلود خود گوگل داده

گوگل دارای یک iffy ضبط زمانی که می آید به حریم خصوصی با برخی از منتقدان محکوم کردن این شرکت برای راه آن ماهران

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

گوگل دارای یک iffy ضبط زمانی که می آید به حریم خصوصی با برخی از منتقدان محکوم کردن این شرکت برای راه آن ماهرانه آهنگ و سوابق فعالیت های کاربر. اما اگر شما می خواهید برای خودتان ببینید که چقدر این شرکت در شما وجود دارد یک راه آسان برای دانلود خود گوگل داده ها در یک دستی فایل.

گوگل ساخته شده است که یک ادم ابزار به نام Takeout که شما می توانید استفاده کنید برای کامپایل و دانلود تمام اطلاعات شخصی شما. آن را آسان به استفاده از اما collates یک آرایه وسیعی از داده ها – پس از آن می توانید یک زن و شوهر از روز قبل از فایل های خود را آماده برای دانلود.

می خواهم به بررسی کامل تاریخچه اینترنت? در اینجا چگونه برای به دست آوردن این روند آغاز شده است.

دانلود تمام داده های خود را

  • به Takeout صفحه تنظیمات را انتخاب کنید و همه چیز شما می خواهید برای دانلود (عکس تقویم یادآوری, نقشه, تاریخچه, و غیره.) هنگامی که شما به پایان رسید در پایین حرکت و کلیک بر روی "مرحله بعد."
  • انتخاب چگونه می خواهید خود را دانلود کنید تا ارسال شود (از طریق ایمیل یا به طور مستقیم به ابر ذخیره سازی) و سپس انتخاب کنید که چگونه اغلب شما می خواهید داده های وارد شده. شما می توانید آن را در راه است که خود را ارسال داده بر هر دو ماه و یا شما می توانید آن را به عنوان یک تجربه.
  • در حال حاضر شما تقریبا آماده برای رفتن – فقط با کلیک بر روی "ایجاد صادرات" و صبر کنید که لینک دانلود به زمین در صندوق پستی خود را.

این می تواند نسبتا مقدار قریب به اتفاق از اطلاعات را از طریق نگاه, بنابراین در اینجا برخی از راه های سریع برای دسترسی به اطلاعات خود را اگر شما نمی خواهید به ترال از طریق مجموعه ای کامل.

مرتبط با: Zoom vs Google دیدار

مشاهده کامل خود را جستجو تاریخچه

اگر شما می خواهم به بررسی کنید که چگونه اغلب شما در گوگل سابق خود را این است که سریعترین راه برای انجام آن است.

  • سر خود را به حساب گوگل صفحه و کلیک بر روی "اطلاعات و تغییرات سلیقه ای" در بالا سمت چپ.
  • در پایین حرکت تا زمانی که شما یک جعبه با عنوان "فعالیت و جدول زمانی" و سپس کلیک بر روی "فعالیت های من."
  • این پس از آن باید تولید یک لیست از خود گوگل فعالیت – اگر شما مسدود شده گوگل از ردیابی تاریخچه جستجوی خود را, شما احتمالا نمی بینم اینجا. اما شما هنوز هم می توانید ببینید جستجوهای گذشته با باز کردن تاریخچه tab در مرورگر خود را.

بررسی نقشه های خود را فعالیت

و همچنین ردیابی فعالیت های مجازی خود را گوگل دوست دارد خود را برای ردیابی حرکات فیزیکی نیز هست. می خواهم به یاد داشته باشید که در آن شما بودند این بار سه سال پیش ؟ به سادگی:

  • سر خود را به "داده ها و تغییرات سلیقه ای" صفحه و در پایین حرکت به "فعالیت و جدول زمانی" جعبه دوباره.
  • کلیک کنید 'جدول' و شما باید همه خود را محلی سازی تاریخ است که نشان می دهد که در آن شما بوده ام و زمانی که.

مرتبط: چگونه برای جلوگیری از گوگل, اخبار, اطلاعیه ها بر روی تلفن خود را

نظر خود را در یوتیوب مشاهده عادات

این اطلاعات در همراه کلی فعالیت مشاهده, اما اگر شما فقط می خواهید به ساعت که چگونه بسیاری از زمان شما به تماشای یک ویدیو خاص در اینجا این است که چگونه به آن را انجام دهد.

  • سر به "فعالیت های من" وقتی که شما وارد حساب کاربری گوگل خود را.
  • در نوار جستجو در بالای صفحه کلیک کنید "فیلتر بر اساس تاریخ و محصول است."
  • انتخاب یوتیوب فیلتر و فشار اعمال می شود. شما در حال حاضر باید یک لیست از همه چیز شما همیشه در یوتیوب تماشا.

دیدن آگهی تغییرات سلیقه ای – و آن را خاموش

شما ممکن است فکر می کنم که داده های برداشت نسبتا بی ضرر اما صبر کنید تا ببینید گوگل creepily دقیق آگهی مشخصات خود را بر اساس استفاده از اینترنت. برای مشاهده این:

  • ورود به حساب خود را و باز کردن آگهی شما در صفحه تنظیمات. این احتمال وجود دارد که شما خود را ببینید سن و جنس و وضعیت ارتباط و گرایش جنسی ذکر شده در اینجا. سرگرم کننده!
  • مشتاق این شرکت با داشتن همه که اطلاعات دقیق? شما می توانید خاموش آگهی تغییرات سلیقه ای توسط tabbing کردن گزینه ای که به نظر می رسد در بالای صفحه: تغییرات سلیقه ای.

گوگل را فراهم می کند خود را در جزئیات بیشتر در مورد چگونه به صورت دستی حذف حساب کاربری خود از فعالیت در اینجا – اما آن را به ارزش اشاره به این که این شرکت می گوید این:

"حتی زمانی که فعالیت حذف شده است برخی از اطلاعات در مورد استفاده شما از خدمات گوگل ممکن است نگه داشته و برای زندگی از حساب Google خود را."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن