Huawei گوشی های اندروید نمی بینم Google apps بازگشت هر زمان به زودی

ممنوعیت شرکت های ایالات متحده در برخورد با تولید کننده تلفن همراه چینی Huawei تمدید شده است تا زمانی که ممکن ا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

ممنوعیت شرکت های ایالات متحده در برخورد با تولید کننده تلفن همراه چینی Huawei تمدید شده است تا زمانی که ممکن است 2021, scuppering این شرکت امیدوار است از آوردن Google apps را در گوشی های اندروید.

منظور می آید مستقیما از بالا با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش این ممنوعیت در گوگل و دیگر شرکت های ارائه سخت افزار/نرم افزار فناوری برای Huawei یا ZTE (کرج). مغلوب ساختن پیشی جستن اول امضا فرمان اجرایی در مارس 2019 و در حال حاضر به تمدید آن برای یک سال بیشتر. به این ترتیب دولت ایالات متحده ادامه خواهد داد برای محدود کردن Huawei تلاش برای استفاده از ما ساخته شده با تکنولوژی بدون اجازه صریح.

چون آندروید منبع باز است, Huawei هنوز هم با استفاده از استخوان نسخه از این سیستم عامل نیست و برای دسترسی به هر یک از Google Mobile Services برنامه های مانند جی میل, نقشه های گوگل و یوتیوب.

که ضربه ای بزرگ به این شرکت که تبدیل به یکی از محبوب ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان در طول چند سال گذشته. این ممنوعیت ناشی از ما سوء ظن است که Huawei ممکن است با استفاده از نقش خود به عنوان یک ارائه دهنده مخابراتی به منظور انجام جاسوسی از طرف دولت چین.

مرتبط: Huawei P30 Pro نسخه جدید – تفاوت در چیست ؟

کسانی که اتهامات هرگز ثابت شده است با بسیاری از ناظران مشکوک این شرکت است که استفاده می شود به عنوان یک تراشه چانه زنی در مرزهای اختلاف تجاری بین ایالات متحده و چین است.

اگر چه گوشی های جدید مانند Huawei P40 محدوده فروش بدون برنامه های گوگل, این شرکت پیدا کردن راه هایی در سراسر آمریکا ممنوع. فقط دیروز, اعلام, دوم, دوباره انتشار Huawei P30 نرم افزار گوشی های هوشمند است که معاف از ممنوعیت. آن را هنوز هم ارائه می دهد دسترسی به تمام کسانی که برنامه های گوگل که مورد نظر توسط کاربران آندروید.

وجود دارد, البته, راه های اطراف این ممنوعیت برای Huawei کاربرانی که تبدیل شدن به ماهر در سمت بارگذاری آز از عمده برنامه های کاربردی بر روی تلفن های خود را. آن چیزی است که گوگل توصیه می کند اما آن را با این نسخهها کار درمان اگر شما نمی توانید بدون زندگی می کنند که نقشه گوگل تعمیر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن