Twitch نخست در حال حاضر بازی نخست است، اما شما هنوز هم می توانید مقدار زیادی از freebies دیجیتال انتظار

آمازون اعلام کرده است که آن را دوباره نام تجاری Twitch Prime Gamingنخست خدمات خود را به بازی نخست ، پوشش ثبت

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

آمازون اعلام کرده است که آن را دوباره نام تجاری Twitch Prime Gamingنخست خدمات خود را به بازی نخست ، پوشش ثبت نام خود را با دیگر ارائه حق بیمهاشتراک خود را.

در حالی که سرویس خود را دریافت کرده است تعجب rebrand، هدف از بازی نخست خواهد شد تقریبا مشابه به سلف خود. شما هنوز هم قادر خواهید بود برای به دست آوردن دسترسی به انواع freebies دیجیتال از بازی هایی مانند افسانه Apex و PUBG.

اگر شما عضو آمازون نخست ، آن را ارزش بهره گیری از بازی نخست اگر شما یک بازیکن مشتاق از عناوین محبوب چند نفره و یا به سادگی می خواهید برای دسترسی به کتابخانه در حال رشد خود را از بازی های رایگان ، که با اضافه شده های جدید هر ماه رشد می کند.

لری پلاتنیک، مدیر کل بازی نخست گفت: «اعضای نخست در حال حاضر بهترین تلویزیون، فیلم و موسیقی را دریافت می کنند و اکنون ما در حال گسترش ارائه های سرگرمی خود برای شامل بهترین بازی ها می باشد» ما به مشتریان محتوای جدیدی می دهیم که باعث می شود بازی های مورد علاقه شان در هر پلتفرم ی بهتر انجام شود. بنابراین مهم نیست که چه نوع از بازی شما را دوست دارم، و مهم نیست که در آن شما آنها را بازی، آنها حتی بهتر خواهد بود با بازی نخست."

مرتبط با : بهترین بازی های PS4

موسیقی آمازون در حال حاضر تنها جزء اصلی از آرسنال آمازون است که نخست را در نام خود را در اختیار ندارم، بنابراین شاید این تغییر خواهد کرد حرکت به جلو بنابراین همه چیز خطوط تا کاملا. اگر می خواهید از نخست گیمیشن بهره مند بشود، در حال حاضر یک عضویت نخست آمازون ۱۳/£ ۸ دلار در ماه یا ۱۱۹/پوند ۷۹ دلار در سال هزینه دارد.

اگر شما در حال حاضر عضو ، در زمان نوشتن تعدادی از freebies ارزشمند در این سرویس در حال حاضر اعم از لوازم آرایشی برای بزرگترین بازی ها به یک دسته از کلاسیک شما می توانید به طور مستقیم دانلود و برای همیشه لطفا برای همیشه وجود دارد. امیدوارم این نام تجاری با آن گسترش انگیزه های به نگه داشتن چشم در بازی نخست به جلو به ارمغان بیاورد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن