هیتمن 3 اعلام کرد برای PS5, ایکس باکس سری X, PC

IO Interactive را هیتمن حق رای دادن بوده است در اطراف در حالی که در حال حاضر با وجود آن که به تازگی بوت در چند

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

IO Interactive را هیتمن حق رای دادن بوده است در اطراف در حالی که در حال حاضر با وجود آن که به تازگی بوت در چند سال گذشته است. سپس نیز وجود دارد که چند سال پیش که IO Interactive راه جدا با شرکت Square Enix که در سمت چپ برخی از تعجب در مورد آینده سری.

تبلیغات

IO قبلا تایید کرد که توسعه در بازی های آینده به حال به پایان رسید و به نظر می رسد مانند آنها درست کلمه خود را به دلیل هیتمن 3 شده و رسما اعلام کرد. این بازی در حال حاضر برنامه ریزی شده برای انتشار در سال 2021 و در حالی که بازی در جریان اعلام شد سونی PS5, رویداد, بازی واقع خواهد شد در دسترس در سراسر سیستم عامل های مختلف از جمله نسل قبلی کنسول ها.

این به این معنی است که علاوه بر راه اندازی در PS5 ایکس باکس سری X و کامپیوتر هیتمن 3 نیز در دسترس خواهد بود بر روی PS4 و Xbox One برای علاقهمندان به بازی که طرح نیست در ساخت سوئیچ در هر زمان به زودی. در حالی که دنباله جدید نیستند چه IO انجام داده است و با هیتمن 3 است که آنها را ساخته اند از مکان های قبلی هیتمن بازی های وارداتی.

این به این معنی است که علاقهمندان به بازی در اصل می تواند بازی را از طریق کل سری هیتمن 3 به تنهایی در صورتی که شما نیاز به یک یادآوری است. این شرکت همچنین به نظر می رسد به راه رفتن به دور از chaptered منتشر شده است که آنها در گذشته که در آن آنها دولت است که تمام مبارزات انتخاباتی خواهد شد قابل پخش از گرفتن بروید پس از انتشار بازی. شما می توانید این ویدیو را در بالا اگر شما کنجکاو به آنچه به عنوان بازی خواهد بود.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره هیتمن و Io Interactive. منبع: ioi.dk



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن