سونی PS5 بازی نخواهد بود سازگار با PS4

هر زمان که یک کنسول جدید نسل راه اندازی شده است آنچه که ما معمولا توسط توسعه دهندگان بازی های که در دسترس هستن

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399
هر زمان که یک کنسول جدید نسل راه اندازی شده است آنچه که ما معمولا توسط توسعه دهندگان بازی های که در دسترس هستند در هر دو نسل. این است که برای کمک به انتقال و همچنین مطمئن شوید که نسل فعلی صاحبان احساس نمی بیش از حد از سمت چپ. اما به نظر می رسد که این یک استراتژی است که سونی خواهد بود اتخاذ حداقل نه برای خود اول عناوین.
تبلیغات

در مصاحبه ای با GamesIndustry.<url> سونی سرگرمی های تعاملی مدیر عامل شرکت جیم رایان گفت: "ما همواره گفته است که به اعتقاد ما در نسل. ما بر این باوریم که هنگامی که شما به همه مشکل ایجاد یک کنسول نسل بعدی که در آن باید ویژگی ها و مزایای که نسل قبلی را شامل نمی شود. و که در نظر ما مردم باید به بازی است که می تواند بسیاری از ویژگی های آن است."

این به نظر می رسد به رفتن در جهت مخالف از مایکروسافت که در آن شرکت متعهد شده است که حداقل برای دو سال اول اول ایکس باکس سری X بازی نیز در دسترس خواهد بود بر روی ایکس باکس یکی. این ممکن است ناامید کننده برای PS4 پارسه, اما اگر شما در حال حاضر در حال برنامه ریزی در اتخاذ PS5 و سپس ما آن را فرض کنید لزوما ممکن است که از یک معامله بزرگ.

رایان نیز اخیرا اشاره کرد که PS5 نخواهد بود و ارزان. یک بار دیگر این به نظر می رسد به رفتن در برابر مایکروسافت استراتژی که در آن شرکت در حال برنامه ریزی در ساخت ایکس باکس سری X در شرایط رقابتی قیمت گذاری.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره PS4, Ps5 و سونی. منبع: gamesindustry.<url>



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن