نینتندو عذر خواهی برای شادی باهم رانش مسائل به خوبی مرتب کردن بر اساس

نینتندو سوئیچ صاحبان میان وفادار ترین و بیمار طرفداران بازی بر روی زمین اما انفعال بیش ادعا شادی-Con 'رانش' مو

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

نینتندو سوئیچ صاحبان میان وفادار ترین و بیمار طرفداران بازی بر روی زمین اما انفعال بیش ادعا شادی-Con 'رانش' موضوع اخذ شده است کمی بیش از حد برای برخی از.

در حال حاضر این شرکت دارای حداقل عذر خواهی کرد برای این موضوع به خوبی مرتب کردن بر اساس-از در واقع بدون ارجاع آن را با نام. در اخیر Q&A با نینتندو ژاپن و شرکت رئیس جمهور Shuntaro فوروکوا گفت که او با عرض پوزش برای ناراحتی ناشی از... چیزی... مربوط به شادی-Con.

"در مورد شادی-Con ما عذر خواهی برای هر گونه مشکل ناشی از به مشتریان" فوروکوا گفت: (از طریق Kotaku) "ما در ادامه به هدف بهبود محصولات ما, اما به عنوان شادی-Con موضوع از یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در ایالات متحده و این است که هنوز در حال بررسی موضوع, ما می خواهم به خودداری از پاسخ در مورد هر گونه اقدامات خاص."

مرتبط: بهترین تعویض بازی های 2020

فوروکوا نیست نظر بیشتر در مورد این مسئله با توجه به ادامه کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در ایالات متحده ثبت شده در ماه جولای سال گذشته که می تواند ترک نینتندو در قبال خسارت باید آن را به نفع شاکیان.

گزارش موضوع باعث انفصال کنترل برای تشخیص ورودی حتی زمانی که گیمر نیستند لمس آنالوگ استیک. حدیثی داده ها نشان می دهد که به یک چهارم از پارسه ممکن است دچار این مسئله است. نینتندو آغاز شده به ارائه رایگان تعمیرات برای کسانی که تماس با پشتیبانی از زمانی که این موضوع را آشکار.

این شکایت علیه نینتندو آمریکا آمده است: "این شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای غرب منطقه واشنگتن مدعی است که این جوی استیک در شادی باهم کنترل کننده های معیوب منجر کاربران به تجربه رانش مسائل. به طور خاص, شکایت مدعی است که این جوی استیک در شادی باهم کنترل به طور خودکار ثبت نام جنبش زمانی که جوی استیک است که کنترل شده توسط کاربر و تداخل با گیم پلی.

"شکایت واصل شده از طرف خریداران از سوئیچ ها و شادی باهم کنترل به ارمغان می آورد و ادعا می کند و تحت قوانین حفاظت از مصرف کننده و همچنین به عنوان های مختلف با گارانتی و قانون مشترک ادعا می کند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن