گوگل Stadia برتر Edition قیمت-کاهش اما عمده گرفتن

گوگل کاهش قیمت از خود گوگل Stadia اولین نسخه سخت افزار در امید تشویق بیشتر علاقهمندان به jump aboard با نوپای

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

گوگل کاهش قیمت از خود گوگل Stadia اولین نسخه سخت افزار در امید تشویق بیشتر علاقهمندان به jump aboard با نوپای ابر پلت فرم بازی.

اولین نسخه که شامل یک Chromecast فوق العاده و Stadia نرم افزار کنترل کننده است که در حال حاضر $99.99 در آمریکا و £89.99 در انگلستان – که صرفه جویی در $30/£30.

اما پس انداز نمی کاملا به عنوان تلفظ هنگامی که شما در نظر گوگل است و دیگر ارائه 90 روز از دسترسی به Stadia نرم افزار اشتراک سرویس با بسته نرم افزاری.

با توجه به Stadia Pro هزینه $9.99/£9.99 در ماه های موثر کاهش قیمت است از بین برود. اما حداقل آن را به گیمر این فرصت را به را انتخاب کنید. هر کس یک ماه آزمون Stadia Pro که آیا آنها خرید برتر Edition یا نه.

مرتبط با: Google Stadia در مقابل پروژه xCloud

Stadia Pro می دهد دسترسی به برخی از بازی های رایگان و همچنین دسترسی به, HDR, 4K جریان و 5.1 صدای فراگیر. برای مثال, در این ماه, دریافت بسته های کوچک کابوس ها و لوسیون. قبلا منتشر Pro بازی عبارتند از سرنوشت 2, شبکه Gylt و PUBG.

دسترسی به پایه Stadia سرویس رایگان است اما شما محدود به بازی HD و باید برای خرید هر یک از بازی شما می خواهید به بازی از طریق سرویس مبتنی بر ابر.

تا کنون Stadia موفق به گرفتن بر روی شیوه ای که گوگل ممکن است پیش بینی زمانی که آن را راه اندازی در ماه نوامبر سال گذشته پس از آن را حس می کند گوگل به دنبال کاهش هزینه های مالی به jump aboard با اولین نسخه.

ما مؤلف می گوید: "گوگل Stadia ابر-خدمات جریان نشان می دهد مقدار زیادی از وعده و می تواند یک گزینه عالی برای کسانی که می خواهند به بازی بدون صرف ثروت در یک کنسول. اما با بسیاری از ویژگی های از دست رفته در راه اندازی مراکز دارای یک راه طولانی برای رفتن به تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای پلی استیشن و ایکس باکس."

آیا شما سعی Google Stadia هنوز ؟ آیا این نشان دهنده آینده از بازی? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن