چگونه برای به دست آوردن یک شغل در طول رکود اقتصادی

اگر شما فقط از مدرسه فارغ التحصیل شد و یا گذاشته شده در طول رکود اقتصادی شما احتمالا متوجه شده است که لیست فرص

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

اگر شما فقط از مدرسه فارغ التحصیل شد و یا گذاشته شده در طول رکود اقتصادی شما احتمالا متوجه شده است که لیست فرصت های شغلی پایین هستند در حالی که رقابت بالا است. در حالی که رکود اقتصادی نیست بهترین شرایط قابل تصور در طول کار خود را شکار قطعا آن معنا نیست که شما نمی توانید استخدام.

در این مقاله ما قصد داریم نگاهی به پنج نکته برای کمک به شما یک کار را در یک رکود است.

5 نکته برای گرفتن یک کار در یک رکود اقتصادی

اگر شما به دنبال کار در یک آهسته اقتصاد آن را آسان برای دلسرد. ماندن مداوم خوش بینانه و انعطاف پذیر می تواند به اثبات می شود یک چالش است اما پاداش بالقوه است که قطعا ارزش آن است.

من به صحبت کردیم در واقع اقتصاددان AnnElizabeth Konkel به دست آوردن درک بهتر از چگونه شما می توانید موفق در بازار کار حتی در وسط آهسته اقتصاد است. برای شروع Konkel می گوید شما باید به دنبال این پنج نکته ساده:

  1. به روز رسانی رزومه کاری خود را
  2. در نظر گرفتن مهارت به جای عنوان شغلی
  3. تمرکز بر رشد صنایع
  4. شبکه!
  5. اقامت مثبت و انعطاف پذیر

در زیر شما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد خاص برای ساخت بیشتر از هر نکته و همچنین منابع اضافی است که می تواند کمک به شما برای شروع از حق دور.

1. به روز رسانی رزومه کاری خود را

این همیشه مهم است که یک تاریخ سر در دست برای هر فرصت هایی که ممکن است بوجود می آیند اما آن را به ویژه مهم در رکود است. رقابت در تمام زمان بالا که به معنی آن مهم است که شما ایستادگی کردن. اگر شما به روز نیست رزومه کاری خود را در حالی که خود را به دیدن اگر وجود دارد هر چیزی که شما می توانید اضافه کنید. در نظر بگیرید این چیزها:

  • تبلیغات
  • گواهینامه
  • دستاوردهای

اگر شما مطمئن نیستید آنچه که باید در رزومه کاری خود را با خواندن چند شغل فعلی توصیف برای نوع خود را از کار. کشف کردن آنچه که شما گم شده و پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن این مهارت ها. برای مثال اگر بیشتر شرح شغل خود را در زمینه ذکر یک برنامه خاص شما ممکن است نیاز به یک کلاس در برنامه و سپس اضافه کردن آن را به رزومه کاری خود را.

"مجازی رویدادهای شبکه و آنلاین ترم می تواند کمک به شما باقی می ماند رقابتی با وجود وضعیت دشوار اقتصادی" نشان می دهد AnnElizabeth Konkelدر واقع اقتصاد.

برای راه های بیشتری برای بهبود رزومه کاری خود را اتمام این اسرار به ادامه موفقیت. شما پیدا کنید نه نکته برای رزومه کاری خود را به ایستادگی کردن از جمله چگونه به دوباره کاری و هدف شما این بیانیه آنچه را در مناطق خود را از تجربه و تخصص و چه چیزی را ترک کردن.

هنگامی که رزومه کاری خود را تا تاریخ در نظر گرفتن هر گونه اسناد و مدارک مربوط به شما ممکن است بخواهید برای به روز رسانی از جمله نامه خود را و یا نمونه کار نمونه کارها. اگر شما به تازگی در سمت چپ شما ممکن است بخواهید برای گرفتن کپی از سوابق عملکرد و یا نمونه کار و همچنین. این هم یک ایده بد نیست برای به روز رسانی و/یا چک در با مراجع خود را.

2. در نظر گرفتن مهارت به جای عنوان شغلی

هنگامی که شما در جستجوی شغل به خصوص در طول رکود اقتصادی حتما به دنبال گذشته عنوان شغلی به تنهایی. خواندن شرح شغل از نزدیک نگاه کنید و مهارت های مورد نیازروزانه و مسئولیت های این شرکت که استخدام. شما ممکن است دریابید که شما در حال ایده آل برای یک شغل حتی از آن چیزی است که شما در اصل تصویر.

تبلیغات

البته این به این معنی است که شما ممکن است گرفتن یک گام پایین. به جای "مدیر ارشد" شما ممکن است استفاده از "مدیر" موقعیت یا چیزی مشابه. اجازه ندهید که این شما را از استفاده از! اگر شما پیدا کردن یک شغل است که شما می توانید انجام دهید به خوبی و با استفاده از به نمایش گذاشتن استعدادهای خود را, شما به سرعت تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از تیم است.

برای مثال من در بر داشت زیر ارسال کار در واقع:

Job description on Indeed

من جستجو برای نوشتن مطالب مواضع اما پس از خواندن این توضیحات متوجه شدم مهارت های مورد نیاز عبارتند از: تکنولوژی استفاده از (Microsoft Office) و نوشتن و توجه به جزئیات ارتباطات, همکاری, انگیزه, زمان, مدیریت و سازمان است.

در حالی که "مستقل رزومه نویسنده" ممکن است شغل رویایی در ذهن من بود, من فکر می کنم من می تواند آن را انجام دهد! من جلو بروید و درخواست به این موقعیت به خصوص در طول رکود اقتصادی است.

فراتر از مهارت های توجه به شرکت که استخدام. شما ممکن است قادر به شروع یک مربوط به موقعیت و کار راه خود را در یک شرکت در زمینه خود را. مطمئن باشید به درخواست به شرکت های که شما اعتماد و لذت بردن از کار. در حالی که شما در جستجوی آن هستید, همچنین, سعی کنید به دنبال کار است که قادر به تحمل رکود است.

3. تمرکز بر رشد صنایع

کارهایی که در این زمینه خود را همیشه در اولویت است اما این امکان وجود دارد که رشته های مرتبط با ممکن است بیشتر موقعیت های موجود در رکود است. اگر شما با داشتن مشکل پیدا کردن دهانه برای موقعیت دقیق شما به دنبال در نظر گرفتن یک کار مرتبط با در یک صنعت رو به رشد است که کمتر به احتمال زیاد به تحت تاثیر شرایط اقتصادی فعلی.

"حتی اگر آن را یک شغل رویای همچنان باز به فرصت به عنوان آنها در امتداد" توصیه می کند Konkel.

تعداد بسیار کمی از صنایع از ظهور آهسته اقتصاد به طور کامل صدمه ندیده اما رشد صنایع همیشه نیاز بیشتر کارگران برای ادامه کار. بر خلاف خرده فروشی و ساخت و ساز شغل در برخی از زمینه ها همیشه لازم sاوچ به عنوان مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش, کسب و کار, فناوری اطلاعات, انرژی, و, دولت , در میان دیگران.

برای اطلاعات بیشتر در چشم انداز اتمام شغلی چشم انداز کتاب های ارائه شده توسط ایالات متحده اداره آمار نیروی کار. این منابع آنلاین به شما اجازه می دهد فهرست مشاغل توسط بالاترین پرداخت سریعترین رشد صنعت و با بسیاری از مشاغل جدید است.

U.S. Bureau of Labor Statistics Occupational Outlook Handbook

تبلیغات

شما همچنین می خواهید پیدا کردن کار خلاصه مورد نیاز ورود به سطح آموزش و پرورش و سال گذشته متوسط پرداخت در علاوه بر این به رشد پیش بینی شده. همچنین, مطمئن شوید که برای چک کردن BLS' جستجوی کار ابزار و منابع.

به خصوص در طول رکود اقتصادی این مهم است که به تمرکز تلاش خود را در شغل پایدار است که شما ارائه برخی از مرتب کردن بر اساس از امنیت مالی.

4. شبکه!

یکی از بهترین راه برای پیدا کردن مشاغل موجود است که با اجازه دادن به مردم می دانند که شما به دنبال یک. رسیدن به شبکه های حرفه ای و دایره اجتماعی به اجازه دهید آنها را می دانم چه نوع از کار شما دنبال آن هستید.

اگر شما لازم نیست که یک لینک حساب تنظیم کردن در حال حاضر و شروع به ساخت اتصالات. دیگر راه های زیادی برای زمین کار شامل ساخت شبکه خود را هر دو در فرد و تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان تقاضا برای شغل آنلاین.

"کار با استفاده از سایت های مانند در واقع یک راه عالی برای یادگیری در مورد کار و کارآموزی فرصت" نشان می دهد Konkel. "همچنین, سعی کنید برای پیدا کردن شبکه های رویدادها و دریغ نکنید برای رسیدن به حرفه ای در زمینه خود را به شروع به ساخت اتصالات."

شما هرگز نمی دانید چه چیزی شما را پیدا کنید از طریق یک دوست-از-یک-دوست دختر سابق, همکار یا همکلاسی. مهم نیست که چه فرصت هایی بوجود می آیند, به خاطر داشته باشید که هر یک ارائه می دهد یک راه جدید برای گسترش مهارت های خود را تنظیم کنید و خود را حرفه ای شبکه می باشد.

5. اقامت مثبت و انعطاف پذیر

شاید مهم ترین چیز این است که اقامت مثبت و قابل انعطاف در حالی که شما درخواست برای شغل در طول رکود اقتصادی است.

در حالی که شما به دنبال کار تمام وقت در نظر مستقل به عنوان یک راه برای به دست آوردن یک چک در ضمن. به طور مشابه, نترس به یک موقعیت به طور موقت. هر تجربه شما می توانید در حالی که انتظار برای شغل ایده آل به همراه خواهد تنها کمک به شما در یادگیری و یا گسترش مهارت های خود را. شما همچنین می تواند ساختمان خود را با شبکه های حرفه ای در این میان است.

استفاده از زمان خود را در طول رکود اقتصادی برای ادامه اضافه کردن به رزومه کاری خود را. شما می توانید نگاهی به کلاس های آنلاین به صورت رایگان به گوشت گاو تا لیست خود را از مهارت و یا حتی به دنبال آموزش و پرورش رسمی. مطمئن شوید که به آینده فکر می کنم و می دانم که این رکود نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای.

"من می خواهم مردم را تشویق نمی شود دلسرد چگونه رقابتی آن ممکن است احساس کنید در طول رکود اقتصادی می گوید:" Konkel. "افزایش رقابت است که انعکاسی از وضعیت اقتصادی دشوار است — و نه از مهارت های خود را."

حفظ اعمال و همچنان به دنبال شرکت ها و زمینه های که مورد علاقه شما. انگیزه شما را حفظ طول رکود اقتصادی می تواند به شما بدهد لبه لازم برای کار رویایی خود را زمین.

افکار نهایی

پیدا کردن یک شغل در یک رکود اقتصادی می تواند مشکل باشد اما مطمئنا غیر ممکن نیست. افزایش شانس خود را برای استخدام تضمین رزومه کاری خود را به تاریخ و که این نشان دهنده تمام موفقیت های خود را. وقتی که آن زمان برای اعمال تمرکز بر روی مهارت های شما می دانید که شما می توانید انجام دهید به جای عنوان شغلی به عنوان است که می تواند گسترش تعداد شغل به طور بالقوه در دسترس شما!

تبلیغات

در حالی که شما در حال شکار کار ادامه به ساخت شبکه حرفه ای خود را. فعال ماندن آنلاین با وب سایت های مانند LinkedIn و در واقع که در آن شما می توانید مجازی ارتباطات و پیدا کردن فرصت های.

البته مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید این است که برای خوش بینی باقی می ماند و قابل انعطاف است. می دانم که این رکود نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای. هنوز تصمیم گیری شما را در طول آن می تواند یک تاثیر ماندگار در مسیر شغلی خود را.

به اشتراک گذاشتن بهترین نکات برای استخدام در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب و محتوا برای کمک به شما در پیدا کردن یک کار جدید:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن