گوگل اواز یا موسیقی دو نفری در حال حاضر اجازه می دهد تا شما پیوستن به گروه تماس های تصویری با لینک

اگر وجود داشت همیشه یک دلیل که چرا زوم رز به سرعت از نظر محبوبیت آن است که به دلیل سهولت پیوستن به گروه تماس ه

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

اگر وجود داشت همیشه یک دلیل که چرا زوم رز به سرعت از نظر محبوبیت آن است که به دلیل سهولت پیوستن به گروه تماس های ویدئویی. به جای نیاز به کاربران برای ثبت نام یک حساب کاربری در واقع زوم میزبان ارسال می تواند شرکت کنندگان در یک لینک و آنها می توانند بر روی آن کلیک کنید و پیوستن به تماس تصویری به عنوان یک مهمان.

تبلیغات

با توجه به این که زوم استفاده می شود برای مدرسه و کار ما تصور می کنیم که می توان آن را سخت را امتحان کنید و بسیاری از مردم به ثبت نام برای یک حساب کاربری به طوری که سهولت استفاده بدون شک کمک این نرم افزار محبوبیت است. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد گوگل امیدوار است که آنها می توانید همین کار را با آن دو تماس تصویری پلت فرم.

همانطور که اشاره شد توسط Android Police به نظر می رسد که دو کاربرانی که به دنبال میزبان تماس های ویدئویی در حال حاضر می توانید انجام دهید تا با به اشتراک گذاشتن یک لینک. هر کسی با این لینک می توانید سپس بر روی آن کلیک کنید و آن را به راه اندازی این دو برنامه و آنها می توانند پس از عضویت در تماس است. در حال حاضر به نظر می رسد که این ویژگی محدود به تلفن همراه به عنوان دو گروه تماس تصویری هنوز پشتیبانی نمی شود برای وب است.

اواز یا موسیقی دو نفری است که نه تنها در اجرای چنین ویژگی همانطور که قبلا اسکایپ مایکروسافت پلت فرم همچنین حذف نیاز به ثبت نام و اجازه به کاربران برای عضویت در تماس از طریق یک لینک.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های اواز یا موسیقی دو نفری و گوگل. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن