به نظر می رسد سامسونگ می خواهد به خود و کارت اعتباری و همچنین

فن آوری شرکت ها به دنبال به راه اندازی خود را پرداخت خدمات نیست هر چیزی جدید. ما دیده ایم تلاش از امثال اپل و

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399
فن آوری شرکت ها به دنبال به راه اندازی خود را پرداخت خدمات نیست هر چیزی جدید. ما دیده ایم تلاش از امثال اپل و گوگل و سامسونگ فقط به نام چند اما این روزها ما در حال شروع به دیدن شرکت های shift از ارائه دیجیتال پرداخت خدمات برای ایجاد واقعی فیزیکی کارت های پرداخت.
تبلیغات

اپل راه اندازی اپل کارت بود که پس از Huawei و فقط در ماه گذشته وجود دارد گزارش می دهد که گوگل در حال برنامه ریزی کارت خود را به عنوان به خوبی. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد سامسونگ می خواهد در عمل بیش از حد چرا که این شرکت به تازگی اعلام کرد برنامه های خود را برای راه اندازی خود را کارت اعتباری در آینده نزدیک.

به گفته سامسونگ "در سال 2020 سامسونگ پرداخت خواهد شد گسترش خدمات ما از راه پاداش به فروشگاه و پرداخت نیز به عنوان یک پاداش راه برای مدیریت پول است. در طول سال گذشته ما مشغول بوده است در حال توسعه یک موبایل اول مدیریت پول پلت فرم. چشم انداز ما این است برای کمک به مصرف کنندگان مدیریت بهتر پول خود را به طوری که آنها می تواند رسیدن به رویاهای خود و اهداف. در حال حاضر بیشتر از همیشه, همراه, خدمات مالی و مدیریت پول ابزار بازی خواهد کرد حتی بزرگتر نقش در زندگی روزمره ما نیز در حالی که باز کردن فرصت های جدید است."

اطلاعات بیشتر در مورد کارت کمیاب در این نقطه در زمان اما سامسونگ تایید نشده است که آنها را به همکاری با صوفی در آن است که جزئیات انتظار می رود به اشتراک گذاشته شود در هفته های آینده.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن