4 چیزهایی که بدانید در مورد جدید Verizon کارت اعتباری

آیا شما یک مشتری Verizon به دنبال اصلاح خود را ماهانه صورتحساب تلفن همراه?جدید Verizon ویزا کارت که حامل هیچ ه

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

آیا شما یک مشتری Verizon به دنبال اصلاح خود را ماهانه صورتحساب تلفن همراه?

جدید Verizon ویزا کارت که حامل هیچ هزینه سالانه می تواند به شما کمک کند پوشش تا آنجا که نیمی از ماهانه خود تلفن هزینه از طریق پاداش برای خرید چیزهایی مانند مواد غذایی و گاز و ناهار خوری.

اما محدودیت هایی نیز دارد که ترک پول متخصص کلارک هوارد شک و تردید از خود را جایگزین پول نقد به کارت به عنوان روزمره خود را spender با این ارائه.

The Verizon credit card has a sleek black design.
Verizon.com

4 چیزهایی که بدانید در مورد Verizon ویزا کارت

پس از اذیت کردن کارت در دسترس بودن پیش از آن در هفته Verizon رسما راه اندازی این کارت اعتباری در جمعه, ژوئن 26. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

1. شما باید یک ورایزون بی سیم به درخواست مشتری

به منظور درخواست برای این کارت شما باید صاحب حساب یا حساب مدیر فعال ورایزون بی سیم طرح است که در 10 خط یا کمتر. این مانع مشتریان که با استفاده از ورایزون اعتباری برنامه های تلفن همراه و مشتریان از تخفیف همراه ارائه دهندگان خدمات است که با استفاده از شبکه Verizon.

در سطح, این ممکن است به نظر می رسد محدود برای راه اندازی یک کارت اعتباری جدید. اما آن را حس می کند با توجه به این که پاداش برای این کارت هستند "ورایزون دلار" است که تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد در داخل سلول ارائه دهنده اکوسیستم.

آنچه که برای من تعجب آور بود این است که Verizon Fios مشتریان می باشند.

2. شما می توانید 4% پاداش در مواد غذایی و گاز

Verizon برخی از پاداش است که قابل رقابت با برترین کارت های اعتباری در برخی از هزینه های دسته.

در اینجا یک شکست کامل از Verizon دلار پاداش درصد:

  • 4% پاداش: مواد غذایی و گاز
  • 3% پاداش: رستوران ها و غذاخوری (از جمله takeout خرید)
  • 2% پاداش: Verizon خرید
  • 1% پاداش: تمام خرید های دیگر

4% پاداش در مواد غذایی و گاز هزینه ترین و جذاب و با آنها رقابتی در جوایز کارت های اعتباری در بازار است. این است خجالتی 6% شما می توانید بر روی مواد غذایی با رنگ آبی پول نقد ترجیح® کارت از امریکن اکسپرس و 5% در گاز شما می توانید دریافت از باشگاه سام® Mastercard®. اما که می تواند جبران این کمبود مربوط به هزینه های این کارت است.

تبلیغات

البته حرکت نزولی این است که شما می توانید از گرو در اوردن این پاداش تنها به عنوان Verizon دلار (بیشتر در مورد این بعد) در حالی که کارت های اعتباری دیگر ذکر شده ارائه پاداش در فرم از پول نقد به عقب. کلارک ترجیح می دوم.

3. چه Verizon دلار و چگونه می توانم از آنها استفاده کنید ؟

بهترین راه نگاه کردن به Verizon دلار است که به نظر آنها مانند فروشگاه های اعتباری با ورایزون. شما می توانید آنها را بر روی تقریبا هر چیزی Verizon به فروش می رساند اما آنها هیچ ارزش پول نقد است.

پس شما باید یک Verizon Wireless مشتری به کارت حرکت طبیعی به نظر می رسد به درخواست این Verizon دلار نسبت به صورتحساب ماهانه خود را. اما شما می توانید بیشتر انجام دهید. شما می توانید خرید یک تلفن همراه جدید و یا حتی مجموعه ای از اپل AirPods با استفاده از ورایزون دلار در فروشگاه ورایزون.

به عنوان شما ممکن است انتظار Verizon چاپ خوب را ممنوع فروش آنها و انتقال آنها به حساب دیگر و یا استفاده از آنها برای خرید Verizon کارت های هدیه.

4. وجود دارد 2 خودکار-پرداخت پاداش شما می خواهید

اول جدید Verizon ویزا cardmembers می توانید دریافت 100 دلار در لایحه اعتبارات به عنوان یک جایزه خوش آمدید. همه شما باید انجام دهید این است که خود را کامل ورایزون بی سیم یا Fios پرداخت با این کارت به صورت 24 ماه متوالی از یک دارنده کارت. آن صادر خواهد شد به عنوان یک اعتباری ماهانه از $4.17. شما می توانید اطلاعات جزئیات آن برنامه در اینجا.

بعد, شما می توانید یکی دیگر از $10 در هر ماه صورتحساب خود را با ثبت نام برای ورایزون خودرو-پرداخت برنامه با استفاده از کارت اعتباری. اگر شما در حال حاضر یک مشتری Verizon شما ممکن است آگاه باشید این است که به طور معمول این سایت متعلق به کارت و یا فیش بانکی معاملات تنها.

این خواهد بود که تنها کارت اعتباری گزینه ای است که می تواند شبکه با 10 دلار و همچنین درآمد شما 2% در Verizon پاداش در این فرآیند است.

چگونه Verizon ویزا کارت می تواند به کاهش صورتحساب تلفن همراه خود را در نیمه

اگر شما مانند من هستید شما احتمالا دیدم کسانی که هزینه پاداش و بلافاصله شروع محاسبه چقدر ارزشمند پاداش می تواند.

در حالی که واضح نزولی از "ورایزون دلار" است که شما می توانید آنها را صرف تنها بر روی محصولات و یا صورتحساب از طریق Verizon وجود دارد هنوز هم برخی از فرصت به صورت عمده صرفه جویی در قبض تلفن همراه خود را اگر شما مایل به ارتکاب به کارت. من به شما نشان می دهد آنچه منظور من است.

بیایید نگاهی به ورایزون مقدماتی سطح فضای مجاز: نامحدود طرح تلفن همراه, به عنوان مثال. "شروع نامحدود" برنامه به شما می دهد تمام اصول با بحث نامحدود متن و داده ها را برای یک آگهی 70 دلار در هر ماه (به علاوه مالیات و هزینه ها البته). شما همچنین توجه کنید که پتانسیل $10 در هر ماه در خودرو-پرداخت پس انداز است که شما می توانید ادعا می کنند با این کارت اعتباری در حال حاضر گنجانده شده در آن قیمت است.

تبلیغات

The pricing for Verizon's unlimited cell phone plans starts at $70.
Verizon.com

پس چگونه می تواند ما ریز ریز کردن که 70 دلار در هر ماه در نیم با استفاده از این کارت اعتباری ؟ آن را بسیار قابل دسترسی است. اگر شما با استفاده از این دسته راست, شما قادر خواهید بود برای به انجام رساندن این هدف با صرف کمتر از 1000 $در هر ماه در کارت.

در اینجا یک نمونه صرف سناریو که شما را خالص $35.40 هر ماه در Verizon دلار:

پاداش دستهماهانه صرفVerizon دلار به دست آورده
مواد غذایی (4%)$50020 دلار در هر ماه
گاز (4%)$1255 دلار در هر ماه
ناهار خوری & Takeout (3%)$3009 $در هر ماه
Verizon (2%)$70در 1.40 $در هر ماه
مجموع$995$35.40 در هر ماه

شما ممکن است متفاوت هزینه و تلفن همراه و برنامه ریزی سناریو در زندگی خود را. شما می خواهید به مقایسه ماهانه خود را صرف در دسته کلید با آنچه شما مدیون Verizon هر ماه برای محاسبه پتانسیل صرفه جویی با این کارت اعتباری است.

توجه کنید که من را شامل نمی شود هر "غیر-جایزه" دسته بندی هزینه های که شبکه فقط 1% در Verizon دلار است. در اغلب موارد شما می خواهید به در نظر گرفتن انجام می دهند که هزینه های کارت اعتباری مختلف برای بهتر پاداش.

افکار نهایی

آیا شما با توجه به ثبت نام برای Verizon ویزا کارت ؟ در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی در مورد فکر می کنم قبل از تصمیم گیری شما:

Verizon ویزا کارت: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
4% مواد غذایی و خرید گاز باید یک ورایزون بی سیم به درخواست مشتری
3 ٪ برای ناهار خوری شامل takeout سفارشات تنها 2% پاداش در ورایزون خرید
هیچ هزینه سالانه و autopay گزینه جایزه هیچ نقدی گزینه های رستگاری

خط پایین: با استناد به 1% بازگشت در بسیاری از هزینه ها و عدم وجود پول نقد بازگشت پاداش, پول, متخصص, Clark Howard اشاره به این ارائه به عنوان یک "yawn" برای هر کسی اما بیشتر اختصاص داده شده Verizon مشتری.

"این است که اکثر مردم را در نظر جبهه-از-کیف پول' کارت" کلارک می گوید.

اگر شما مطمئن شوید که شما با ارائه همراه برای سال آمده است, شما قطعا می توانید کاهش صورتحساب ماهانه خود را با ساخت این یکی خود را "اصلی spender" در دسته بندی را انتخاب کنید.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن