چرا شما ممکن است بخواهید به تخلیه این سفر کارت های اعتباری

اگر racking تا پاداش در سفر کارت های اعتباری نرمال بود بخشی از هزینه های خود را معمول شما ممکن است بخواهید به

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

اگر racking تا پاداش در سفر کارت های اعتباری نرمال بود بخشی از هزینه های خود را معمول شما ممکن است بخواهید به تجدید نظر در استراتژی خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

سفر پاداش کارت های اعتباری مانند هواپیمایی و هتل-مارک کارت از دست داده اند بسیاری از سودمندی خود را در دوران اقامت در خانه سفارشات. و با بسیاری از کارت های شارژ هزینه سالانه, شما ممکن است به پرداخت برای پردازش شما نه در حال حاضر.

پول متخصص کلارک هوارد که مسافر مشتاق خود می گوید ما دیده می شود به اندازه کافی COVID مربوط به تغییرات بازار است که آن را به ارزش اندیشند آیا برای انجام یک سفر کارت اعتباری در همه.

اما چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید اگر آن را به ارزش انتظار را ویروس برای لذت بردن از سفر کارت مربوط به پردازش دوباره ؟

آن را کمتر مورد کارت خود را و بیشتر در مورد سفر آینده فلسفه در پی این تغییر زندگی بیماری است.

"این چیزی است که من فکر می کنم بیشتر در مورد یک سوال که شما فکر می کنم شما خواهید بود هنگامی که ما بیش از ما coronavirus نگرانی در مقابل چه چیزی شما زمانی که شما در اصل کردم کارت" کلارک می گوید. "اگر شما فکر می کنم که شما نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به این است که مسافر در خارج وجود دارد, سپس سوار با کارت یک سال دیگر. اما اگر شما فکر می کنم زندگی خود را هرگز خواهد بود که راه دوباره روگرفت کارت سفر."


4 مورد عمل برای تعیین سرنوشت خود سفر کارت اعتباری

از طریق این مراحل چهار تیم کلارک کمک خواهد کرد که شما حرکت تصمیم به حفظ و یا کاهش طعمه در سفر خود را از کارت اعتباری.


نگه داشتن شما باید سفر خود را کارت اعتباری از طریق COVID-19 همه گیر?

هیچ کس می خواهد به اجازه رفتن از ایده گرفتن رایگان پرواز و هتل شب. برای برخی از ما آن را بخشی از فرایند برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی ما است. اما ما باید در نظر بگیرید این واقعیت است که درآمد این نوع پاداش از طریق یک کارت اعتباری معمولا از طریق پرداخت پول برای سفر — برای محل کار و یا در غیر این صورت.

در حال حاضر که ما در حال صرف کمتر در سفر — اما هنوز در حال پرداخت هزینه های سالانه در سفر ما کارت — می توان آن را سخت برای توجیه هزینه. اجازه دهید بحث در مورد چند چیز است که می تواند کمک به شما تصمیم درست را.

ارزیابی سفر خود پیش بینی برای ماه های آینده و سال

کلارک می گوید: مهم ترین چیز در نظر گرفتن آنچه در سفر خود را عادت خواهد شد و پس از coronavirus پشت سر ما. شما خواهد شد در راه بازگشت ورود به هتل شب برای کار ؟ شما احساس امن شدن در هواپیما و رزرو تعطیلات در یک دور مقصد است ؟

اگر پاسخ به هر یک از کسانی است که "بله" شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن بر روی خطوط هوایی خود و یا هتل پاداش کارت اعتباری برای هم بودن.

تبلیغات

اگر شما نمی پیش بینی سفر به آینده یا دو سال پس از آن شما در حال حاضر ممکن است پاسخ شما: از آن زمان شروع به فکر کردن در مورد یک نوع متفاوت از کارت های اعتباری. (ما به شما کمک کند یکی را انتخاب کنید بعد از آن در این مقاله است.)

درخواست مهلت از هزینه های سالانه

اگر شما می خواهید به نگه داشتن خود را, سفر کارت کلارک می گوید: شما باید تماس با صادر کننده کارت خود را و از آنها بخواهید برای چشم پوشی در آینده هزینه سالانه. ممکن است شما را به بازی بیس بال به این شرکت به توافق برسند به این, اما به یاد داشته باشید کلارک مشاوره در هنگام برخورد با نمایندگان خدمات مشتری: "مودب تداوم می پردازد."

شما معمولا می توانید خدمات به مشتریان شماره تلفن در پشت کارت. و یا شما می توانید سعی کنید با مراجعه به صادر کننده کارت خود را وب سایت برای چت زنده با یک نماینده. کلارک توصیه می کند و در این مسیر از آنجا که شما می توانید هر سند وعده های ساخته شده در این گفتگو است.

جمع و جور کردن به جای لغو کنم ؟

برخی از کارت های اعتباری ممکن است ارائه گزینه ای برای جمع و جور کردن از یک نسخه از حق بیمه سفر خود را کارت به کارت اصلی. که ممکن است هزینه شما برخی از مزایای و قدرت پردازش, اما آن را می تواند پاک کردن هر گونه هزینه های سالانه شما پرداخت.

تیم کلارک به تازگی منتشر شده یک راهنمای برای کمک به انجام جمع و جور کردن طول بیماری همه گیر.

چگونه سفر کارت صادر کنندگان Incentivizing Cardholders به ماندن

شما می توانید بقیه مطمئن کارت اعتباری صادر کنندگان آگاه هستند که مردم با توجه به آزادسازی خود سفر کارت در حال حاضر. این درست است به خصوص برای سفر کارت با هزینه های سالانه است که می تواند رسیدن به تا آنجا که $600. بنابراین شرکت ها در پاسخ با شدت ترویج چیزهایی مانند بیانیه اعتبارات اضافی امتیاز وفاداری و پاداش مشوق برای صرف در غیر سفر دسته.

برای مثال امریکن اکسپرس به تازگی ارائه شده و برخی از آن سفر cardholders این فرصت را به کسب درآمد تا $320 در بیانیه اعتباری برای استفاده از کارت های خود را به پرداخت برای چیزهایی مانند جریان تلویزیون و تلفن های بی سیم صورتحساب.

کلارک می گوید: کسانی که پیشنهادات خوبی هستند اما در اکثر موارد آنها فقط متغیرهایی برای پاداش شما در حال حاضر برای پرداخت — اما گرفتن نیست — به دلیل همه گیر. اگر شما در حال قادر به استفاده از این اعتبارات تبلیغاتی آنها باید تبدیل به یک بخشی از این معادله زمانی که شما در حال تصمیم گیری که آیا برای حفظ یا لغو کارت.

"من فکر می کنم شما رو به اجرا اعداد. اگر شما در حال حمل یکی از بالا-سطح کارت که باید چند صد دلار سالانه هزینه های شما می تواند پرداخت به $400-600$در هر سال است. بنابراین جایگزین سود را باید به اندازه کافی بزرگ را به ارزش آن را ادامه پرداخت این هزینه سالانه" کلارک می گوید.

کلینتون برای سفر خود را در کارت های اعتباری

اگر شما آماده به حرکت می کند از سفر خود را از کارت های اعتباری اما نمی دانم چه به ثبت نام برای آینده تیم کلارک نشان می دهد که شما در نظر بگیرید یک نقد پشت کارت به عنوان یک جایگزین بالقوه از آنجا که شما به طور معمول می تواند کسب پول نقد مبتنی بر پاداش برای صرف در یک محدوده بسیار گسترده تر از خرید.

"اگر به شما پرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود را کامل در هر ماه و نمی دانید زمانی که شما به عقب بر گردیم به سفر من پیشنهاد می کنم که شما را تبدیل به پول نقد پشت کارت و فقط به نوبه خود پشت خود را در شرکت هواپیمایی کارت" کلارک می گوید.

یکی از کلارک مورد علاقه نقدی پشت کارت های اعتباری است که سیتی دو نقدی که به شما اجازه کسب درآمد به 2% در فضای مجاز: نامحدود نقدی در هر خرید شما را (1% هنگامی که شما خرید 1 ٪ زمانی که شما پرداخت صورتحساب خود را). حتی مقدماتی 18 ماه 0% APR دوره برای نقل و انتقالات تعادل بنابراین شما ممکن است قادر به انتقال یک موجود تعادل خود را از کارت اعتباری سفر و صرفه جویی در برخی از پول در علاقه در این فرآیند است.

تبلیغات

تیم کلارک جامع است خلاصه ای از بالا, پول نقد پشت کارت اعتباری گزینه های در اینجا.

اگر شما نمی پرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود را کامل در هر ماه, شما ممکن است می خواهم به دور ماندن از پول نقد بازگشت پاداش کارت با توجه به بالقوه نرخ بهره بالا است.

به جای آن شما می توانید در نظر گرفتن یک کارت اعتباری با یک مقدماتی 0% APR دوره جدید خرید برای کوتاه مدت تعادل امداد. یا شما می توانید سوال در مورد پایین نرخ ثابت کارت خود را از محلی اتحادیه های اعتباری برای دراز مدت تعادل نیاز دارد.

چیزها در نظر گرفتن قبل از اینکه شما لغو سفر خود را در کارت های اعتباری

اگر شما با تکیه به سمت شکستن خود را با سفر کارت اعتباری وجود دارد چند چیز به نظر قبل از شما آن را رسمی.

مطمئن شوید که شما واجد شرایط برای یک کارت جدید برای اولین بار

همانطور که می رود, "نگاه قبل از جهش."

کلارک یک طرفدار با اضافه کردن کارت های اعتباری جدید برای کیف پول خود را به عنوان بخشی از استراتژی خود را برای پایدار مالی اثرات این بیماری همه گیر. پس در آن اعتباری-احتکار لنز برش دسترسی به کارت اعتباری سفر را حس می کند تنها اگر شما برای اولین بار به دست آوردن یکی دیگر از کارت به جای آن.

"همین دلیل است که من صحبت کردن در مورد آن را به عنوان hopscotching. اگر شما تصمیم به تخلیه یک کارت مطمئن شوید که شما نمی روگرفت آن را قبل از اینکه شما واجد شرایط برای تعویض کارت اول است. از آنجا که شما نمی خواهید به تخلیه آن در دسترس خط اعتباری و سپس شما درخواست برای یک کارت مانند سیتی دو, نقد و سپس سیتی می گوید: "نه در خود زندگی: ما در حال دادن به شما که کارت.' سپس شما واقعا نقاشی خود را به یک گوشه" کلارک می گوید.

حد اعتبار مفاهیم

ساختمان کلارک پیشنهاد برای ذخیره کردن دسترسی به اعتبار در طول همه گیر برش سفر خود را کارت می تواند به شما هزینه در این راه از کل اعتبار در دسترس است. برای مثال شما می تواند در نهایت با از دست دادن خالص در دسترس اعتباری اگر شما قطره یک سفر کارت پاداش با 10000 $در حد یک نقد پشت کارت با $5,000 محدود می کند.

نمره های اعتباری مفاهیم

اگر شما لغو سفر کارت اعتباری با یک سابقه دیرینه خوب پرداخت, شما می توانید dinged در نمره اعتباری خود را در یک زن و شوهر از مناطق.

آن را ممکن است هزینه شما را در استفاده از اعتبار است که یک قطعه کلیدی از نمره های اعتباری ماتریس. برای مثال اگر شما خود را اصلاح کل اعتبار موجود از $20 ، 000 10 ، 000 دلار با از بین بردن یک کارت اعتباری یک $3,000 تعادل در حال رفتن به منعکس کننده که 30 درصد استفاده به جای 15 درصد است.

بعد اگر سفر کارت در کیف پول خود را برای مدت زمان طولانی می تواند تاثیر منفی خود را در طول سابقه اعتباری که حساب برای 15% از نمره FICO.

تبلیغات

در نهایت, شما همچنین باید آگاه باشند از پتانسیل اثرات اعتباری خود مخلوط (10% از نمره خود را FICO) و اعتباری جدید (همچنین 10%) هنگامی که شما درخواست برای یک کارت جدید.

افکار نهایی

خلاص شدن از یک کارت اعتباری سفر از طریق COVID-19 همه گیر می تواند یک راه برای کاهش موقت برخی از هزینه های. و تغییر به یک کارت اعتباری بیشتر مناسب برای صرف واقعیت در سال 2020 می تواند به شما کسب درآمد بیشتر مفید پاداش.

اما این مهم است که به بررسی هزینه های شخصی خود وضعیت قبل از تصمیم گیری. برای برخی از مردم نگه داشتن کارت سفر در حال رفتن به راه حل مناسب است.

کلارک مبالغ تا این فرایند تصمیم گیری با این فکر نهایی:

"اگر شما خودتان را برای رفتن به سفر در سنگین چرخش در یک یا دو سال و یا هر زمان که coronavirus است بیش از زمانی که در سال خود را می آید تا خود را هزینه سالانه سعی کنید به مذاکره بدون هزینه یا با هزینه پایین تر برای سال آینده. اگر شما لازم نیست خودتان را برای رفتن به سفر مثل شما قبل از انجام — لغو کارت."

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن