شارژ سریع: آنها کلید های هوشمند نبرد آیفون SE 2 مقابل صفحه 4a

در حالی که بسیاری از فن آوری رسانه ها همچنان متمرکز بر روی بالاترین تنظیمات دستگاه می تواند پول خرید آیفون SE

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در حالی که بسیاری از فن آوری رسانه ها همچنان متمرکز بر روی بالاترین تنظیمات دستگاه می تواند پول خرید آیفون SE و گوگل صفحه 4a در اواسط محدوده بازی کردن که واقعا در این سال مهم ترین دستگاه ها.

با بالا خط تلفنهای هوشمند در آینده از این روز شما می خواهم فکر می کنم تقریبا یک رقابت وجود دارد برای طراحی ترین بیش از حد گوشی. در حالی که فقط یک زن و شوهر از سال پیش از آن نبوده است عجیب و غریب به خرید یک دستگاه حق بیمه تنها با یک سنسور دوربین در حال حاضر این غیر معمول به پیدا کردن یکی با کمتر از سه با برخی حتی به عنوان بسیاری از پنج.

به طور مشابه مگاپیکسلی تعداد کسانی که چندین سنسور می تواند به نظر می رسد به همان اندازه مسخره است. در حالی که آی فون 11 Pro است که تاریخ به عنوان ما بالا-انتخاب دوربین گوشی با سه 12 مگاپیکسلی خلق کرده نشان دهنده این است که تعداد مگاپیکسلی لزوما دیکته کیفیت گوشی ها از جمله سامسونگ کهکشان S20 فوق العاده و Xiaomi Mi Note 10 باید سرشان به بالای 108 مگاپیکسلی با سنسور – مفید شاید اگر شما در کسب و کار چاپ تابلوهای تبلیغاتی, اما بیش از حد برای کاربران به طور منظم خود را آپلود جرقه بزند به Instagram و یا مشاهده تصاویر تعطیلات در یک قرص و یا کامپیوتر رومیزی.

حتی ابعاد دستگاه خود را دیوانه رفته اند. ما تا به حال برای قرار دادن مطلق اندازه Samsung Galaxy S20 فوق العاده 6.9 اینچ صفحه نمایش به عنوان یک منفی به دلیل آن را سنگین برای استفاده در یک روز به صورت روز – در نتیجه به طور کامل شکست نقطه از یک تلفن همراه.

سامسونگ S20 فوق العاده صفحه نمایش

پس از آن طراوت برای دیدن پاسخ به تمام این افراط با دو دستگاه یکی iOS و آندروید هستند که نسبتا مقرون به صرفه و در عین حال آن را به خرس مزایای کلیدی گوشی های هوشمند با تکنولوژی از چند سال گذشته.

برای اولین بار از این است که آیفون SE 2. این همان طراحی به عنوان آی فون 8 از چند سال برگشت اما به نظر می رسد می توان فریب; داخلی ارتقا شامل یک طبقه بالا A13 Bionic پردازنده است که با توجه به همه ما معیار نمرات به سادگی ضربات رقابت در دستگاه های آندروید درست از آب در. در بالای آن دوربین عملکرد بسیار عالی و باتری هر چند نه استثنایی باید ببینید شما از طریق روز. که دلخواهی بسته است همه در دسترس است برای $399/£419; پس چرا پرداخت دو برابر یا تقریبا سه برابر قیمت برای گل سرسبد گوشی های هوشمند است که می افزاید: بهبود جزئی در اینجا و یا وجود دارد ؟

این صفحه 4a دستگاه دیگری که به نظر می رسد به ازدواج قیمت با یک حق بیمه را لمس کنید. درست مانند سلف خود گوگل صفحه 3a آن است که انتظار می رود برای به رخ کشیدن حق بیمه ردیف دوربین است که ضرب و شتم بهترین مارک های مانند وان پلاس یا سونی می تواند ارائه دهد. این زمان در اطراف این شایعه به یک قدرتمند Snapdragon 730 پردازنده بیش از حد – هر چند البته هنوز هم نمی خواهد نگه داشتن شمع به آن A13 مصنوعی. اما یکی از مزیت های آن ممکن است به رخ کشیدن بیش از آن اپل رقیب است و در واقع آن را قطعا خواهد بود و در دو اندازه موجود به طوری که شما می توانید انتخاب کنید بین آسان به رسیدگی صفحه نمایش کوچکتر و یا تمام صفحه تجربه بیشتر برای مشاهده محتوا. دوباره قیمت شایع است به سقوط بین £400 و 500 در ساخت این منطقی گزاره برای بسیاری از مردم است.

انتشار هر دو این گوشی ها از یک پیروزی بزرگ برای مصرف کننده آن را به عنوان ارائه می دهد واقعا ویژگی های فوق العاده در قیمت مقرون به صرفه تر. اما فراتر از آن نیز مجموعه مرحله نهایی, مرحله نهایی مسابقات بین اپل و اندروید. این دستگاه به احتمال زیاد به فروش مانند hotcakes. آنها می تواند میلیون ها نفر از مصرف کنندگان تعویض و یا ارتکاب به یکی از این سیستم عامل بیش از دیگر احتمالا برای خوب – و با توجه به متوسط قیمت امتیاز این دستگاه به خوبی می تواند پدر و مادر را انتخاب اولین گوشی بسیاری از جوانان بیش از حد تعریف عادات نسل بعدی.

در حالی که قیمت مناسب دستگاه های اندروید شده اند اجباری تا به حال از این سیستم عامل را برای اولین بار آن را تا حدودی تازگی به یک آی فون جدید است که با قیمت مناسب و آن را به خوبی می تواند وسوسه دور بسیاری از کاربران آندروید به دستگاه. به همین دلیل نشانه های اولیه نگاه بسیار خوب برای اپل در این مرحله بعد از جنگ برای گوشی های هوشمند برتری, اما آن را خیلی زود به تماس با یکی ویکتور نشده است; ما باید به ببینید که چگونه گوگل صفحه 4a انجام هر دو ما در نقد و بررسی و فروش, برای دیدن اینکه آیا این واقعا یک لحظه نقطه عطفی برای موبایل با تکنولوژی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن