آیفون SE 2 Plus:, تاریخ انتشار, مشخصات و قیمت بیشتر

اگر شما می خواهم آی فون خود را به یک صفحه نمایش بزرگتر اما نه پرداخت یک دست و یک پا و سپس افسانه آی فون SE 2 ب

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

اگر شما می خواهم آی فون خود را به یک صفحه نمایش بزرگتر اما نه پرداخت یک دست و یک پا و سپس افسانه آی فون SE 2 به علاوه می تواند تلفن را برای شما.

در لحظه ای آن را تایید نمی شود اما وجود دارد مقدار زیادی از پیشنهادات که یک نسخه بزرگتر از آی فون جدید SE 2 می تواند در راه است. در اینجا همه چیز ما تا کنون می دانیم.

آیفون SE 2 Plus مشخصات

SE 2 با استفاده از اپل چیپ A13 که همچنین به نظر می رسد در آی فون 11. ما در حال انتظار همان تراشه به نظر می رسد در SE 2 به علاوه اگر آن را منتشر کرد. SE محدوده بعد از همه در نظر گرفته شده است به عنوان یک بازار پیشرو, گل سرسبد-سبک تلفن. این بودجه توسط اپل استانداردهای گزینه ای است که نمی خواهد بسته آخرین تراشه به عنوان یک نتیجه.

ما در حال انتظار ویژگی های کلیدی دیگر برای بازگشت از SE 2 از جمله شارژ بی سیم و Wi-Fi 6.

از لحاظ ذخیره سازی SE 2 رفت تا 256 گیگابایت است. ما در حال انتظار گزینه های مشابه با SE 2 به همراه دارد و بهطور می تواند برخی که بسته کمی بیشتر ذخیره سازی بیش از حد.

مرتبط: بهترین آیفون 2020 – رتبه بندی بالا از اپل, اپل

iphone SE 2 vs iPhone 11 Pro Max

آیفون SE 2 (سمت چپ) در مقابل آیفون 11 Pro Max (سمت راست)

آیفون SE 2 به همراه تاریخ انتشار

برجسته اپل تحلیلگر مینگ چی کو پیشنهاد کرد که آیفون SE 2 Plus منتشر خواهد شد در نیمه اول 2021.

این است که به دور از برخی اما کو پیشینه خوب است وقتی که می آید به پیش بینی اپل منتشر شده و به روز رسانی محصول.

که تاریخ انتشار قرار خواهد SE 2 Plus در بازار و پس از پرچمدار جدید آیفون 12. این امر به آی فون خریداران و انتخاب متناسب با بودجه های مختلف – که ممکن است حتی مهم تر از نظر ما به عنوان حرکت اقتصادی تلاطم ناشی از COVID-19.

آیفون SE 2 به همراه قیمت

در £419 آیفون SE 2 ارائه شده خیلی خوب ارزش در مقایسه با برخی از رقبا. درخواست تجدید نظر از SE محدوده تا حدودی در قیمت آن, بنابراین ما به احتمال زیاد برای دیدن چیزی کاملا متفاوت این زمان در اطراف. انتظار یک قیمت مشابه نقطه برای SE 2 Plus.

این احتمال وجود دارد که وجود دارد خواهد بود هر دو 4G و 5G نسخه از آی فون SE 2 به علاوه زمانی (یا در واقع اگر) می رسد. 5G نسخه خواهد بود بدیهی است که کمی گران تر است.

آیفون SE 2 Plus طراحی

از نظر تصاویری از آیفون SE 2 در واقع یک آیفون 8. در حال حاضر با 2 Plus SE به وجود خواهد بدیهی است که افزایش در اندازه – اما وجود خواهد داشت دیگر تغییرات ؟

شایعات نشان می دهد یک اندازه و به تناسب بین 4.7 اینچی آیفون SE 2 و 6.1 اینچی آیفون XR.

پس پیشنهاد دیگری از Ming Chi Kuo – برخی بر این باورند که آیفون جدید SE 2 به همراه خواهد پک یک اسکنر اثر انگشت (از طریق MacRumours). Kuo گفت: وجود خواهد داشت "طراحی جدید" برای یک اسکنر بر روی دکمه قدرت در کنار دستگاه.

مرتبط: بهترین آیفون 2020 – رتبه بندی بالا از اپل, اپل

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن