اپل در حال به تاخیر انداختن یک ویژگی عظیم حریم خصوصی iOS 14

یکی از زمین های بزرگ iOS 14 اپل توانایی انصراف از ردیابی در برنامه است. این وعده می دهد که خبر بزرگ برای کاربر

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

یکی از زمین های بزرگ iOS 14 اپل توانایی انصراف از ردیابی در برنامه است. این وعده می دهد که خبر بزرگ برای کاربران متمرکز بر حریم خصوصی، اما اخبار وحشتناک برای تبلیغ کنندگان که می خواهم توانایی خود را برای هدف قرار دادن آن افراد بر اساس فعالیت خود را از دست بدهند.

فیس بوک در میان آن صنعت ضارب بزرگ به پا زدن در مورد سیاست (چرا که ، البته) ، درست به عنوان مردم شروع به شادی در مورد تجربه اینستاگرام است که کاملا احساس نمی کند تا stalker - ish. اکنون اپل تصمیم گرفته است معرفی این ویژگی را تا سال آینده به تاخیر بینداز. این شرکت می گوید می خواهد به توسعه دهندگان وقت بدهد تا با تغییرات تنظیم کنند.

برنامه ها هنوز هم مورد نیاز برای دریافت اجازه کاربران برای ردیابی آنها را در داخل برنامه، اما ویژگی نمی خواهد رول در کنار iOS 14 پاییز امسال. این شرکت می گوید علی رغم اعتراض صنعت تبلیغات، همچنان به این ویژگی متعهد است.

مرتبط: بهترین آی فون 2020

اپل روز پنجشنبه در بیانیه ای در سایت توسعه دهنده خود نوشت: «ما معتقدیم تکنولوژی باید از حق اساسی کاربران برای حریم خصوصی محافظت کند و این به معنای دادن ابزارهایی به کاربران است تا بفهمند کدام برنامه ها و وب سایت ها ممکن است داده های خود را با شرکت های دیگر برای اهداف اندازه گیری تبلیغاتی یا تبلیغاتی به اشتراک می گذارند و همچنین ابزارهای لغو مجوز برای این ردیابی.»

"هنگامی که فعال شود، یک اعلان سیستم به کاربران این توانایی را خواهد داد که اجازه دهند یا آن ردیابی را به صورت برنامه به برنامه رد کنند. ما می خواهیم به توسعه دهندگان زمان لازم برای ایجاد تغییرات لازم را بدهیم و در نتیجه، نیاز به استفاده از این مجوز ردیابی در اوایل سال آینده به اجرا در خواهد آمد."

هفته گذشته ، فیس بوک ارسال شده در تاریخ به روز رسانی گفت : به روز رسانی خواهد شد به روز رسانی بزرگ در شرکای تبلیغاتی خود را داشته باشد. این که آیا این تاخیر به آن شرکت ها شانس بیشتری برای مخالفت با سیاست اپل خواهد داد و اینکه آیا اپل حاضر است به اعتراض ها گوش دهد یا خیر، همچنان دیده می شود.

فیس بوک نوشت: انتظار داریم این تغییرات با توجه به وابستگی سنگین ش به تبلیغات برنامه، شبکه مخاطبان را به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار دهد. مانند تمام شبکه های تبلیغاتی در iOS 14، توانایی تبلیغ کننده برای هدف قرار دادن دقیق و اندازه گیری کمپین های خود در شبکه مخاطبان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، و در نتیجه ناشران باید انتظار داشته باشند که توانایی خود را به طور موثر monetize در شبکه مخاطبان کاهش یابد. در نهایت، با وجود بهترین تلاش های ما، به روز رسانی های اپل ممکن است شبکه مخاطبان را آنقدر در iOS 14 بی اثر کند که ممکن است ارائه آن در iOS 14 منطقی ن باشد.»

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب