PSA: آمازون اکو جوانه صاحبان نیاز به نصب این ایمنی به روز رسانی در حال حاضر

آمازون راه اندازی کرده است یک انتقادی به روز رسانی نرم افزار برای اکو جوانه های واقعی بی سیم از earbuds گزارش

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

آمازون راه اندازی کرده است یک انتقادی به روز رسانی نرم افزار برای اکو جوانه های واقعی بی سیم از earbuds گزارش زیر از گرمای بیش از حد.

این شرکت ایمیل مشتریان به آنها هشدار می دهند "نادر" که در آن موضوع الکسا-فعال جوانه می تواند بر افروختن زمانی که آنها در حال شارژ در همراه-در مورد.

آمازون می گوید آن را شناسایی ریسک و ایمنی و به روز رسانی نرم افزار در حال حاضر می تواند به روز رسانی از طریق الکسا برنامه همراه اگر چه این باید انجام شود به صورت خودکار. این شرکت می گوید: این به روز رسانی را بهبود می بخشد همچنین در دراز مدت عملکرد اپل AirPods رقبا.

ایمیل می گوید: "ایمنی از مشتریان ما اولویت ما است. ما به تازگی مشخص شد که در موارد بسیار نادر ممکن است برای اکو جوانه به افروختن در حالی که در شارژ مورد. از فراوانی از احتیاط ما منتشر شد به روز رسانی نرم افزار است که آدرس این خطر بالقوه ایمنی و بهبود طولانی مدت عملکرد اکو جوانه' باتری."

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds 2020

شما می توانید اطمینان حاصل کنید که شما نسخه جدید این نرم افزار با باز کردن الکسا برنامه و رفتن به دستگاه های > اکو و الکسا > اکو جوانه > در مورد. نگاه برای به روز رسانی نرم افزار 318119151. کلمه از به روز رسانی می آید از اندروید مرکزی writer Daniel Bader.

£120 اکو جوانه های وارد شده در انگلستان تاب بوز کاهش نویز فن آوری, دست آزاد, الکسا, پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و پنج ساعت از عمر باتری. اما آنها نمی به اندازه کافی برای نشستن در میان ما مورد علاقه واقعی بی سیم جوانه. ما منتقد Kob Monney داد اکو جوانه فقط 3.5/5 ستاره.

او نوشت: "آمازون اولین جفت هدفون خوب و نه چندان خوب. از نظر ویژگی های بزرگ خود را با الکسا کنترل صدا و بوز کاهش سر و صدا که با این نسخهها کار به تار هر گونه خارج از هیاهوی. آنها همچنین یک انتخاب خوب برای کسانی که زندگی در یک سبک زندگی فعال با مناسب و IPX4 امتیاز. اما صدای ناامید کننده است با یک turgid باس عملکرد و فقدان جزئیات است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن