پرداخت خود اپل صورتحساب کارت درست کردم خیلی راحت تر

اگر شما یک اپل کاربر کارت و خواهد بود آسان تر و راحت تر راه از مشاهده اظهارات خود و پرداخت صورتحساب خود را و ش

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

اگر شما یک اپل کاربر کارت و خواهد بود آسان تر و راحت تر راه از مشاهده اظهارات خود و پرداخت صورتحساب خود را و شما خواهد بود خوشحال به یاد بگیرند که اپل پس رسما راه اندازی یک وب سایت اختصاص داده شده به اپل کارت. از طریق این وب سایت کاربران قادر به مشاهده اظهارات خود را نشان می دهد تعادل کارت خود را بررسی کنید با توجه خرما و پرداخت.

تبلیغات

قبل از این کاربران را قادر به دسترسی به این اطلاعات از طریق کیف پول برنامه. در حالی که این خوب بود به یک رشته خاص ما مطمئن هستیم که ممکن است وجود دارد برخی از کاربران که احتمالا درک توانایی انجام این اعمال را در کامپیوتر خود به جای از طریق تلفن های خود را.

آن همچنین باعث می شود آن را بی نهایت آسان تر به استفاده از اپل کارت حتی اگر فرد نیست (به هر دلیلی) آی فون خود را یا آی پد در نتیجه به طور بالقوه تشویق بیشتر مردم به ثبت نام برای این سرویس. توانایی برای بررسی اظهارات و پرداخت را از طریق وب سایت دقیقا نمی جدید و بانک ها و شرکت های کارت اعتباری به مدت طولانی ارائه شده است که گزینه ای را برای کاربران خود, پس از آن کمی عجیب و غریب است که در آن زمان اپل این طولانی. اعتقاد ما بر این اواخر بهتر از هرگز.

اگر شما خود اپل کارت و می خواهم به بررسی این ویژگی های وب و پس از آن سر در به اختصاصی اپل کارت سایت و ورود به سیستم.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره اپل کارت. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن