Google Turns To Recycled Plastic Bottles For its New Phone Cases

علاوه بر راه اندازی پیکسل 4a، گوگل نیز در زمان پیچیدن کردن دسته ای از موارد تلفن جدید است. این خیلی تعجب آور ن

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

علاوه بر راه اندازی پیکسل 4a، گوگل نیز در زمان پیچیدن کردن دسته ای از موارد تلفن جدید است. این خیلی تعجب آور نیست با توجه به اینکه تلفن های جدید معمولا موارد جدیدی برای همراهی با آنها دارد، اما به نظر می رسد که آنچه این موارد از آن ساخته شده اند ممکن است شما را شگفت زده کند: آنها با استفاده از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده اند.

تبلیغات

پلاستیک، به ویژه پلاستیک تک استفاده، به یک نگرانی محیطی تبدیل شده است، به همین دلیل گوگل تصمیم گرفت به نگاه شاید مصرف برخی از آن پلاستیک و تبدیل آن به چیزی است که طولانی تر از یک بطری پلاستیکی طول بکشد. موارد از 70% پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند و دو بطری آب برای کمک به ایجاد مواد کافی برای ساخت پنج مورد استفاده می شود.

به گفته میگل هری، طراح اصلی پرونده نیز در ادامه دلیل طراحی آنها را توضیح داد. ما می خواستیم به پرونده احساس دنج ببخشیم. مثل یک محصول دست ساخته که ناکامل است، حتی اگر به وضوح توسط ماشین ساخته شده باشد."

که می شود گفت، گوگل تنها شرکت فن آوری به دنبال کاهش رد پای کربن خود را نیست. شرکت های دیگر، به خصوص اپل، مدت ها است که محصولات خود را سعی می کنند به عنوان مواد بازیافت شده تا حد امکان در آن شرکت. حتی عملیات شرکت نسبتا سبز است که در آن سعی می کنند از منابع انرژی تجدید پذیر مانند انرژی خورشیدی استفاده کنند.

در زمینه تلفن های همراه >سبز. بیشتر بخوانید در مورد گوگل. منبع: فاست کمپانی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن