گوگل صفحه 5: News, rumours و آخرین نشت

این صفحه 4 گل سرسبد پر از وعده و در حالی که آن را تحویل داده و در برخی از مناطق کلیدی آن underwhelming در دیگر

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

این صفحه 4 گل سرسبد پر از وعده و در حالی که آن را تحویل داده و در برخی از مناطق کلیدی آن underwhelming در دیگران است. آیا صفحه 5 بود که کامل بسته است ؟

این صفحه 4 نگهداری گوگل سنت عالی عکاسی استانداردهای اما وجود دارد یک زن و شوهر از نا امیدی با محصول به پایان رسید به خصوص با ناامید کننده ظرفیت باتری.

وجود دارد هر فرصتی ما را ببینید اواسط محدوده صفحه 4a منتشر شده در اواسط سال 2020, اما ما واقعا هیجان زده برای دیدن که در آن گوگل خود را گل سرسبد گوشی بعدی. آنچه در این کارت برای صفحه 5?

گوگل صفحه 5 – تاریخ انتشار

این احتمالی که بعد از پیکسل گل سرسبد خود را ظاهر در اکتبر سال 2020 – و جای تعجب نیست که چرا ما فکر می کنیم که مبتنی بر آخرین پیگیری ثبت:

اما همانطور که با تمام فن آوری راه اندازی این سال این امکان وجود دارد که اثرات coronavirus همه گیر ممکن است باعث تاخیر به این برنامه آن را به عنوان شایعه به انجام داده اند با آیفون 12 سری.

گوگل صفحه 5 – قیمت

سال گذشته صفحه 4 هزینه £629 ($799) پس از آزادی بود که در واقع بسیار قابل توجهی کاهش قیمت برای مصرف کنندگان در بریتانیا در مقایسه با صفحه 3 شروع قیمت از £739 ($799). چه تر است, این احتمال وجود دارد که صفحه 5 دریافت می تواند یکی دیگر از کاهش قیمت همانطور که از مشخصات شایعه چیپ ست است به احتمال زیاد کاهش داد و از flagships در حال حاضر در هر دو پیشینیان.

گوگل صفحه 5 – طراحی

از آنچه که ما تا کنون دیده ام بر صفحه 5 تنظیم شده است را به شما معرفی رادیکال های جدید طراحی برای محدوده به طور معمول شناخته شده برای آن نسبتا نگرفته و ظریف گوشی.

این بود که پشتیبانی قابل اعتماد leaker @OnLeaks که احساسات خود را واضح و روشن در مورد وصله پینه کردن:

در حالی که این ناهنجاری در جلوی گوشی شده اند منقبض شده وجود دارد یک قاب سیاه و سفید در حال اجرا در اطراف لبه های این نوع دوربین عقب ماژول طول می کشد تا دور فضای بیشتر در قالب وارونه سهمی حاوی سه سنسور. در حالی که آن را قطعا گرفتن چشم است که ممکن است برای دلایل درست.

با توجه به ویدئو های جاسازی شده در بالا یکی از این سنسورهای جدید است که یک لنز ultrawide ساخت آن برای اولین بار از گوگل گوشی به ویژگی های چنین اهمیت. این می تواند اضافه کردن برخی از مقدار مورد نیاز تطبیق پذیری به صفحه عکاسی به عنوان رقابت دستگاه ها اغلب به رخ کشیدن سه یا بیشتر از سه سنسور برای تنوع بیشتر.

گوگل صفحه 5 – مشخصات

با توجه به گزارش Neowin از صفحه 5 خواهد بود که برای اولین بار از این سری' آغاز به کار نه برای به رخ کشیدن Qualcomm گل سرسبد سنسور از سال است. سال گذشته صفحه 4 زد بر گل میمون 855 اما این زمان در اطراف آن به نظر می رسد مانند صفحه 5 اجرا خواهد شد Snapdragon 765G. در حالی که این است که هنوز هم سریع تند قطعه سیلیکون ارائه می دهد که یکپارچه 5G اتصال این به آن معنا است که صفحه 5 نمی خواهد بود قادر به ارسال عملکرد نمرات rivalling امثال وان پلاس 8. حرکت صعودی آن باید معنی کاهش به قیمت, ساخت دستگاه مقرون به صرفه تر این زمان در اطراف.

در بالای این توسعه دهندگان XDA گزارش می دهد که برخی از کد در اندروید 11 اشاره کرده است که از صفحه 5 به رخ کشیدن معکوس شارژ بی سیم به طوری که شما می تواند شارژ تلفن دیگر و یا دیگر سازگار با تکنولوژی لوازم جانبی با دستگاه.

اگر چه وجود ندارد بسیار سخت هنوز اطلاعات منتشر شده در مورد صفحه 5 که هنوز متوقف نشده تا از کنار هم قرار دادن یک لیست علاقه مندی های ما بیشتر می خواستم ویژگی های جدید:

گوگل صفحه 5 – شش تغییرات ما می خواهم برای دیدن

1. از دست دادن پیشانی

شاید بیشتر تفرقه چیز در مورد صفحه 4 آن jarringly نامتقارن طراحی شده است. و یا به آن کمتر مودبانه آن هیولای فرانکشتاین را از پیشانی.

بالای قاب از صفحه 4 ساخته شده ضخامت واقعی ضخیم – در سفارش به خودرا برای امتحان اماده در یک دسته از سنسورها از جمله نوآورانه رادار ماژول. این فعال هر دو صورت ID-مانند بیومتریک احراز هویت سیستم و یک رمان, ژست سنجش ارائه.

اما این آمد در هزینه ساده و طعم خوب است. ما نمی خواهد تماس صفحه 4 زشت اما طراحی آن خلاف را به حداقل-قاب استاندارد همه ما آمده ام به این انتظار به دهه دوم قرن 21 است.

این صفحه 5 واقعا نیاز به کاهش است که گودی و بازگرداندن کمی تعادل بصری.

2. بهبود عمر باتری

ما بزرگترین انتقاد از صفحه 4 تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن دمدمی به نظر می رسد که تمایل به رشد کمتر نامطلوب بیشتر به شما از آن استفاده کنید.

برعکس گوشی صاف کردن باتری بد زندگی را تنها بیشتر درد را با استفاده از.

این صفحه 4 باتری 2800mAh واحد سادگی نیست در هر نقطه در نزدیکی به اندازه کافی بزرگ برای مشخصات آن – به خصوص با 90Hz نمایش به قدرت است. این منجر به برخی عمیقا ندانسته استقامت با گوگل تلفن همراه در حال حاضر در تلاش برای دریافت از طریق یک روز از بالای متوسط استفاده است.

اشتباه نکنید: این صفحه 5 واقعا نیاز به در بسته های بزرگتر و باتری بهتر.

3. با استفاده از لبه برش CPU

ما نمی خواهد تا آنجا که به می گویند که صفحه 4 بود underpowered. اما Snapdragon 855 CPU آمد آن مجهز نبود بهترین پردازنده در بازار در آن زمان است. آن را حتی بهتر است که کوالکام ارائه شده بود.

که افتخار را متعلق به Snapdragon 855+. به عنوان نام نشان می دهد, آن را تنها افزایشی بهبود صفحه 4 Snapdragon 855. این بسته کمی بالاتر CPU clock rate و 15% افزایش عملکرد GPU.

اما این واقعیت ساده است که صفحه 4 – که قرار است به نمایندگی از بهترین است که اندروید را ارائه کرده است – تا به حال کمتر میبینم از معاصران مانند OnePlus 7T و Asus ROG گوشی دوم.

این صفحه 5 واقعا باید با استفاده از بهترین سیلیکون موجود برای آن در سال 2020 است.

4. شامل یک دوربین ultrawide

گوگل رفت و دو دوربین با صفحه 4 زمانی که رقبای خود قرار بود سه و حتی چهار دوربین است.

ما در واقع بیش از حد زحمت با دوربین از تعداد صرفا عددی نبوده است. این صفحه 3 موفق به شلاق رقبای خود را تنها با یک سنسور ،

اما پس از تصمیم به اتخاذ یک دوربین دوم, این احساس عجیب و غریب حرکت می کند برای گوگل آن را به لنزهای تله فتو به جای ultrawide. یک لنز زاویه باز است که به طور کلی برگزار می شود مفید تر از یک لنز زوم در جهان از cameraphones.

آن را نیز ممکن است برای رسیدن به یک اثر زوم (البته نه کامل) با باهوش ترفندهای نرم افزاری که گوگل برتری در. موفق باشید کشیدن چنین ترفند بدون هیچ گونه زاویه منبع مواد به کار با.

ما نمی گوییم گوگل باید لزوما با یک سه گانه-سیستم دوربین برای صفحه 5 – هر چند که به نظر می رسد را بیشتر حس – آن را قطعا باید شامل یک لنز ultrawide دفعه بعد در اطراف.

5. بیشتر مشخص و طراحی برتر

شما می دانید آنچه در آی فون به نظر می رسد. شما می دانید چه یک کهکشان S به نظر می رسد. اما چه یک صفحه نگاه مانند?

ما چهار گوشی به صفحه پروژه و ما هنوز نه واقعا مطمئن شوید که چه پاسخ به آن فراتر از گرایش به ورزش برخی از بد بو تن.

در حالی که ما در آن هستیم نیست آن زمان که صفحه گوشی نگاه کرد و احساس واقعا حق بیمه مانند کسانی که فوق اپل و سامسونگ flagships? پس از همه گوگل را به گوشی های دیگر به خصوص ارزان.

مانند ما گفت: بالا صفحه 4 نبود زشت تلفن. اما ما از صمیم قلب امیدواریم که صفحه 5 می تواند بیرون کشیدن بیش از چنین محکم با ضعف ستایش' احساسات.

6. اضافه کردن 5G اتصال

اگر صفحه 5 ندارد 5G – یا حداقل یک 5G گزینه – سپس از آن خواهد شد یک فرصت از دست رفته برای گوگل. این نامگذاری به تنهایی عملا التماس برای چنین ورود (تمام تگرگ پیکسل 5G!).

اما حتی فراتر از آن است که گوگل در حال رفتن به می خواهید به جست و خیز 5G اتصال دفعه بعد در اطراف. ما فقط می تواند در مورد, فرو کردن, گوگل توضیح برای 5G را حذف از صفحه 4. این غیر قابل انکار است که 5G یک تو رفتگی در دیوار گزاره در سال 2019 با پوشش محدود و ناکارآمد قطعات.

شما می توانید تصور کنید که چقدر بد صفحه 4 باتری شده اند که با 5G پرتاب به مخلوط ؟ ما دچار به فکر می کنم.

آمده تا پایان سال 2020 هر چند 5G بازار باید بیشتر از همه دور. آن خواهید بود یک مقدار زیادی سخت تر به بهانه 5G را حذف از صفحه 5 – به خصوص با توجه به شایعات که آی فون بعدی آن را داشته باشد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن