چه رعد 4?

صاعقه 4 رسما نشان داد توسط اینتل و پشتیبانی خواهد شد توسط لپ تاپ های جدید قبل از سال است. اما آنچه که دقیقا آن

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

صاعقه 4 رسما نشان داد توسط اینتل و پشتیبانی خواهد شد توسط لپ تاپ های جدید قبل از سال است. اما آنچه که دقیقا آن است ؟

ما کنار هم قرار دادن این راهنما به شما اجازه می دانم که چگونه آن را به نفع شما و به همین دلیل آن را ارتقا در زمان اتصال راه حل.

چه رعد 4?

صاعقه 4 نسل بعدی اتصال راه حل جایگزین فعلی صاعقه 3 استاندارد است. مانند سلف خود صاعقه 4 جهانی است تکنولوژی قادر به انتقال داده های خروجی از یک صفحه نمایش و حتی ارائه قدرت.

لپ تاپ های اینتل ببر دریاچه همراه پردازنده تایید برای اولین بار دستگاه برای ارائه پشتیبانی می کند. اشغال همان USB-C اتصال به قبل از تکنولوژی Thunderbolt 4 پورت را نگاه یکسان به امثال صاعقه 3, اما از ویژگی های منحصر به فرد برچسب افتراق آن است.

اینتل نیز روشن صاعقه 4 نمی تواند سریع تر از رعد 3 و به اشتراک گذاری همان حداکثر 40 Gb/s سرعت انتقال داده ها.

مرتبط با: اینتل ببر دریاچه

پس چگونه است که صاعقه های مختلف 4 به سلف خود? آن را به خوبی درمان شده به کشت از ویژگی های جدید برای بهبود تجربه کاربر و گسترش سازگاری با فن آوری های دیگر.

اولا صاعقه 4 پشتیبانی خواهد کرد تا به دو 4K صفحه نمایش به طور همزمان در حالی که رعد 3 تنها می تواند مدیریت کند. صاعقه نیز می تواند حمایت از یکی 8K نمایش پیکسل, اینتل آماده برای قریب الوقوع مانیتور با وضوح بالا.

صاعقه 4 نیز در حال حاضر مورد نیاز برای پشتیبانی پهنای باند PCIe با سرعت 32Gbps که به معنی انتقال داده با Ssd ها در واقع می تواند با سرعت بالا به عنوان یک نتیجه.

پشتیبانی نیز فعال شده برای لوازم جانبی (مانند اسکله و مانیتور) تا چهار 4 پورت تاندربولت که باید لطفا کسانی که به فکر زمان دو پورت کلاه بود و ناشی از خست. جهانی, کابل, حمایت از صاعقه 4 نیز می تواند تا 2 متر در طول.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

اینتل در حال حاضر حاکم است که حداقل یک صاعقه 4 باید ارائه 100W قدرت برای لپ تاپ شارژ. این هیجان انگیز است که حرکت آن را به عنوان بیشتر تشویق تولید کنندگان به استفاده از universal شارژ فرمت بنابراین شما لازم نیست که به lugging اطراف متعدد کابل برق برای دستگاه های خود را.

یکی دیگر از نیاز شامل توانایی برای بیدار کردن یک لپ تاپ متصل به یک صاعقه حوض به سادگی با دست زدن به ماوس یا صفحه کلید. این یک موضوع خسته کننده با رعد 3 بنابراین آن را بزرگ برای دیدن اینتل آدرس آن است.

نهایی ارتقا شامل Intel VT-d بر اساس دستیابی مستقیم به حافظه (DMA) و حفاظت از آن کمک می کند تا برای متوقف کردن جسمی DMA حملات.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن