سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 تایید برای اوت 5 اعلام

اگر شما بیشتر از یک فن سامسونگ توجه داشته باشید سری از گوشی و سپس شما ممکن است مشتاقانه در انتظار راه اندازی ت

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

اگر شما بیشتر از یک فن سامسونگ توجه داشته باشید سری از گوشی و سپس شما ممکن است مشتاقانه در انتظار راه اندازی توجه داشته باشید کهکشان 20. خبر خوب این است که سامسونگ پس رسما اعلام و تایید کرد که در تاریخ 5 مرداد ماه سال 2020 آنها خواهد شد میزبانی جدید Galaxy Unpacked event.

تبلیغات

در حالی که این شرکت اشاره نمی کند که دستگاه ها اعلام خواهد شد, آن را تقریبا تضمین می کند که این رویداد را ببینید سامسونگ اعلام داشته باشید 20 گوشی. ما نیز از شنیدن شایعاتی که سامسونگ می تواند یک 5G نسخه از Galaxy Z تلنگر در آثار بنابراین ما نمی شود جای تعجب نیست اگر این رویداد شاهد این شرکت با اعلام این دستگاه به عنوان به خوبی.

نیز وجود داشته اند های مختلف نشت از سامسونگ در آینده پوشیدنی کهکشان دیده بان 3 پس از آن نمی تواند تعجب آور باشد اگر دستگاه نیز اعلام می شود در این مراسم به عنوان به خوبی. که می شود گفت, سامسونگ خواهد بود و میزبانی آن Galaxy Unpacked در مجازی تنظیم با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس بنابراین شما همچنین باید قادر به اتصال به livestream یک بار آن را لگد کردن. از آن خواهد شد رفتن زنده در تاریخ 5 اوت در 10در و بنابراین علامت است که تاریخ را در تقویم خود را اگر شما می خواهید برای دیدن سامسونگ پرده آن محصولات جدید زندگی می کنند.

در زمینه تلفن های همراه >تبادل نظر >عمومی. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن