گزارش: سونی در حال افزایش تولید PS5 به منظور دیدار با تقاضا برای راه اندازی

یک گزارش جدید توسط بلومبرگ ادعا می کند که سونی در حال افزایش است و تولید آن در آینده PS5 کنسول به منظور دیدار

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

یک گزارش جدید توسط بلومبرگ ادعا می کند که سونی در حال افزایش است و تولید آن در آینده PS5 کنسول به منظور دیدار با تقاضا در زمان راه اندازی.

با توجه به شرایط جهانی ناشی از Covid-19 همه گیر و تدارکات و اطراف آن تولید PS5 و Xbox سری X است که به احتمال زیاد پیچیده تر از آن شده اند که در ابتدا.

با وجود این سونی است که گفته می شود افزایش تعداد کنسول های این برنامه ریزی برای تولید در حال حاضر و تا پایان سال 2020 افزایش اولیه آن هدف به 10 میلیون واحد است. که بسیاری از کنسول ها اگر چه این سهام در نظر گرفته شده است به آخرین تا زمانی که در اوایل 2021.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

آن را تا حدودی کمدی که مستند ناشی از Covid-19 است و افزایش تقاضا برای کنسول های بازی اما شرایط جهان در حال حاضر به معنی تولید آنها نیست دقیقا ساده ترین چیزی که نیاز به مقیاس بزرگ کارخانه عملیات به کار انجام می شود.

در علاوه بر این به 10 میلیون واحد از کنسول خود بلومبرگ همچنین گزارش می دهد که سونی امیدوار به تولید 10 میلیون واحد از Dualsense کنترل برای رفتن در کنار کنسول با تولید انبوه این دستگاه با داشتن آغاز کرده است در ماه ژوئن. بنابراین این احتمال وجود دارد که PS5 آماده است تا و نشسته در یک انبار در جایی در حال حاضر.

PS5 است برای راه اندازی بعد از این سال در کنار امثال demon's Souls بازسازی و مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales. سونی هنوز به تایید دقیقا زمانی که کنسول عرضه خواهد شد و چه مقدار از آن هزینه خواهد شد اما ورود رسمی صفحه محصول در آمازون است که بسیاری اعتقاد داشتند اعلام قریب الوقوع است.

با مایکروسافت آماده برای برگزاری یک بازی ایکس باکس, ویترین, هفته آینده, شاید سونی است که مقیم آن زمان برای اعلام به سرقت رقیب خود را رعد و برق. آن خواهد بود و نه یک حرکت کثیف, اما یکی که قطعا توجه مصرف کنندگان بالقوه. اگر شما یک gamer, ماه های آینده ملزم به بسیار هیجان انگیز است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن