آیفون 12 را به بیرون درز 'نازک نفیس' بسته بندی را تایید عدم وجود لوازم جانبی

اگر شایعات را باور اپل را نه بحث انتخاب در این سال که در آن آنها نمی خواهد در بسته بندی گوشی و یا یک آداپتور ب

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

اگر شایعات را باور اپل را نه بحث انتخاب در این سال که در آن آنها نمی خواهد در بسته بندی گوشی و یا یک آداپتور برق با آیفون 12. در واقع شایعه های اخیر ادعا کرد که اپل را تغییر بسته بندی موجود از آیفون 12 آن را "نازک" و "نفیس".

تبلیغات

اینکه آیا یا نه این شایعات درست هستند باقی مانده است دیده شود اما در حال حاضر یک تصویر ارسال شده بر روی مفاهیم آی فون نشان داده است آنچه که گفته می شود بسته بندی برای قرار دادن آی فون 12. همانطور که می بینید در رندر بالاتر از این قرار است cutouts که در آن حلقه رعد و برق به USB-C کابل خواهد رفت و همچنین به عنوان یک برش احتمالا برای آیفون کتابچه و پوستر در حالی که آی فون خود را استوار در بالای آن است.

در حالی که صفحه به نام مفاهیم آی فون نشان می دهد که این صرفا مفاهیم آن مدعی است که این طراحی دقیق است و می آید از یک "واقعا منبع قابل اعتماد". در حالی که ما کمی تردید در آن به نظر می رسد برای اثبات این شایعات بوده ایم شنوایی, اگر چه, که آیا آن ایجاد شده بود در پاسخ به شایعات نامشخص است.

در حالی که ما می توانیم درک اپل به دنبال را برای محیط زیست ایجاد کمتر الکترونیک از لازم است ما به شدت شکی نیست که حذف این لوازم جانبی خواهد شد در نتیجه به شدت ارزان تر اپل است. در واقع ما تصور کنید که بسیاری از مشتریان ممکن است در نهایت احساس فریب خورده, به خصوص اگر آن را به معنی آنها نیاز به منبع برای USB-C آداپتور برق خود را.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >روبات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن