بازی چرخ دنده کوچک شایان ستایش است کنسول جدید throwback از سگا

سگا جشن سالگرد 60 خود را در ژاپن با آشکار از بازی دنده مینی یک کوارتت از مینیاتور کنسول های هر یک ویژگی های من

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

سگا جشن سالگرد 60 خود را در ژاپن با آشکار از بازی دنده مینی یک کوارتت از مینیاتور کنسول های هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را بازی.

اگر شما فکر SNES مینی و پلی استیشن کلاسیک کوچک بودند سگا آماده است تا ذهن خود را تغییر دهید و سپس برخی از. در حالی که در ابتدا به نظر می رسد مانند یک احمق آوریل شوخی بازی دنده مینی واقعی است و در آینده بعد از این سال.

متاسفانه, آن را به منحصر به فرد است به ژاپن برای هم بودن و هنوز معلوم نیست که آیا یا نه سگا است که با توجه به انتشار جهانی برای بازی دنده مینی. از آن هزینه خواهد شد 4,980 ین که تقریبا ترجمه برای £35. با 1.15 اینچ صفحه نمایش ما را شگفت زده کرد حتی عملکردی است.

آن را در دسترس خواهد بود در چهار رنگ مختلف آبی و سیاه و سبز و زرد که هر کدام ویژگی خود را متمایز مانند بازی های سونیک خارپشت Gunstar Heroes باکو باکو حیوانات و ستون. وجود دارد یک دسته از آثار کلاسیک در اینجا به خصوص برای طرفداران ژاپنی. ما را گنجانده ام پر لیست زیر.

  • سیاه: سونیک خارپشت Puyo Puyo 2 را اجرا و سلطنتی, سنگ.
  • آبی: صوتی, هرج و مرج, Gunstar Heroes, Sylvan داستان و باکو باکو حیوانات.
  • قرمز: Revelations: The Demon Slayer Megami Tensei Gaiden: آخرین مقدس, ویژه, GG نینجایی و ستون.
  • زرد: Shining Force Gaiden: Ensei – Jashin no Kuni او درخشان: نیروی شمشیر Hajya درخشان نیروی Gaiden: جنگ نهایی و Nazopuyo Aruru هیچ Ru.

مینیاتور کنسول تبدیل شده اند بینهایت مجموعه محبوب در سال های اخیر اقدام به عنوان راه مناسب را به بطور منظم احساس نسل از آثار کلاسیک در یک فرم مناسب عامل. این نیست Sega اولین تاخت و تاز کردن بازار یا داشتن تحت تاثیر قرار با سگا مگا درایو مینی در سال 2019:

"چند گم کلاسیک و یک irritatingly کوتاه کنترل سرب جلوگیری از مگا درایو کوتاه از رسیدن به پتانسیل کامل اما طرفداران یکپارچهسازی با سیستمعامل بازی را در خانه احساس را در اینجا" می خواند توماس Deehan را 4/5 نقد و بررسی. ما به شما در حفظ و عبور از انگشتان ما که بازی چرخ دنده کوچک باعث می شود ظاهر در خارج از ژاپن و پس از آن را بیش از حد زیبا به تصویب است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن