شارژ سریع: پیکسل 4a ثابت می کند سخت افزار گوگل از Nexus

مرتبط نشده استپیکسل 4a است و در اینجا ، به عنوان تلفن همراه و معاون سردبیر مکس پارکر در بررسی خود را ، آن را ب

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399
مرتبط نشده است

پیکسل 4a است و در اینجا ، به عنوان تلفن همراه و معاون سردبیر مکس پارکر در بررسی خود را ، آن را بسیار داردار دستگاه چشمگیر توجه کرد.

این ارائه می دهد خریداران یک دوربین پایان بالا, برچسب قیمت مناسب و آه تا شیرین از اندیشه کاملا unskinned – اشتباه اگر شما در مورد اهمیت نمی دهد 5G و بودجه سخت گیرانه پیکسل 4a انتخاب ستاره ای است. به همین دلیل است که شما ممکن است تعجب می شنوید که من هنوز وحشتناکی از آن نا امید.

برای روشن شدن، کوالم های من با تلفن هیچ ربطی به سخت افزار پیکسل 4a. براي من، اين در مورد زمان بنديشه.

در روزهای یور، تلفن های گوگل به یک دلیل کلیدی معامله بزرگی بودند: آنها ارزش را به روشی می رانند که هیچ گوشی دیگری انجام نمی داد. هر بار که یک تلفن Nexus بیرون می آمد، آن را به ارمغان آورد یک ویژگی به طور سنتی به گل سرسبد فوق العاده گران قیمت به وسط بازار محفوظ است.

Nexus اولین تلفنی بود که فناوری صفحه نمایش OLED، سنسورهای دوربین پایان بالا و شارژ بی سیم را به وسط بازار آورد و آن سال به سال بود که معیار که OEMs را مجبور به رقابت و ساخت محصولات موثر تر هزینه در نتیجه.

این بیشتر توسط این واقعیت گوگل انتخاب به همکاری با OEM خاص هر سال ساخت آنها تاکید شد.

مرتبط با : بهترین گوشی های ارزان

رقابت برای شریک سال نکسوس افتخار کلیدی هر شرکت می خواست که آنها را در راه بسیار متفاوت است که ارزش قرار داده اول رقابت بود. این تاکتیک بزرگی بود که منجر به برخی از بهترین گوشی های آندروید شد. برجسته شامل سامسونگ با کهکشان نکسوس، ال جی با Nexus 5 - مورد علاقه شخصی من - و در نهایت هوآآسی با نکسوس 6P. این یک سیستم همزیستی بزرگ بود که فقط کار می کرد.

اما از آنجا که گوگل تصمیم گرفت به انفرادی و جایگزین Nexus با "پیکسل" دستگاه های بسیاری از ماه پیش ، که میراث درگذشت. از این نقطه، به جای اینکه پیشگام برای استطاعت، گوگل انتخاب کرد که تبدیل به یک شرکت تلفن دیگر شلینگ گوشی های گران قیمت به طور فزاینده ای. این نقطه عطف کلیدی برای شرکت و حرکت است که در ذهن من یک اشتباه بود.

و در حالی که پیکسل 4a ارزش بزرگ است، و گام شبه در جهت درست، آن را هنوز هم شکوه Nexus's را پس گرفته است. واقعیت این است که، دیگر OEMs شده اند ضرب و شتم گوگل به مشت زمانی که آن را به ارزش رانندگی برای سال می آید. بیایید نگاهی به 2020 نمره ورق.

موتورولا و OnePlus آن را به پانچ در 5G و نرخ تجدید سریع با خود متو G 5G پلاس و OnePlus Nord ضرب و شتم. Xiaomi، Redmi و Oppo همه تلفن های دوربین ارزش استلاکی منتشر شده است که بانک را در طول 12 ماه گذشته شکستن نیست.

با توجه به اینکه چقدر رقابت خوب، گاهی ارزان تر، تلفن ها این باعث می شود پیکسل 4a مانند یک پیاده روی توسط گوگل احساس و افزایش باور من که خط پیکسل در حال تبدیل شدن به طور فزاینده بی ربط در اکثر چشم خریداران - یک واقعیت نشان داده شده توسط تعداد فروش فاجعه بار از پیکسل سال گذشته 4 و پیکسل 4 XL.

حتی گوگل به نظر می رسد آگاه از این, داشتن بی تشریفات خط پیکسل 4 را قطع قبل از پرده برداری بعدی خود را از نوع پیکسل 5 گلسرسبد.

امیدوارم، گوگل این را با مجموعه بعدی خود را از گل سرسبد درک و سعی کنید و دوباره جرقه سحر و جادو مقرون به صرفه آن را از دست داده آمده اکتبر، زمانی که انتظار می رود برای راه اندازی پیکسل 5. اما با توجه به آنچه که تا کنون دیده ام، نفسم را نگه نمی دارم.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن