FDA فقط تایید اولین نسخه بازی ویدئویی برای کودکان و نوجوانان مبتلا به ADHD

بازی های ویدئویی هستند و هنوز هم به طور کلی اخم توسط پدر و مادر به عنوان یک فعالیت است که "زباله" زمان و هیچ م

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

بازی های ویدئویی هستند و هنوز هم به طور کلی اخم توسط پدر و مادر به عنوان یک فعالیت است که "زباله" زمان و هیچ مزایای خاص. اما به نظر می رسد که کودکان و نوجوانان است که ممکن است مبتلا به ADHD می تواند به زودی تبدیل به بازی های ویدئویی برای کمک به وضعیت خود را به عنوان مورد تایید FDA است آنچه به نظر می رسد برای اولین بار نسخه بازی ویدیویی.

تبلیغات

طراحی و توسعه توسط Akili Interactive این بازی است که به نام EndeavorRX و به گفته این شرکت یکی از مطالعات نشان داده است که یک سوم از بچه ها که بازی خود را در بازی "دیگر قابل توجه کسری بودجه در حداقل یک اندازه گیری از هدف توجه". این درگیر آنها بازی برای بازی برای 25 دقیقه در روز و پنج روز در هفته در طی چهار هفته.

FDA واقع شده است با انجام یک مطالعه بیش از یک دوره هفت ساله شامل 600 کودکان برای پیدا کردن اینکه آیا یا نه بازی می تواند تفاوت در درمان ADHD. در حالی که بازی ممکن است لزوما جایگزین و یا عمل به عنوان یک جایگزین برای تثبیت بیشتر و روش های سنتی درمان كمبود آن می تواند ارزش کاوش به خصوص برای پدر و مادر که نیست بیش از حد مشتاق تبدیل به دارو.

EndeavorRX هنوز منتشر شود اما برای پدر و مادر که علاقه مند به چک کردن آن شما می توانید پیش بروید و ثبت نام برای قرار دادن در لیست انتظار از طریق وب سایت این شرکت.

در زمینه بازی >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Fda و سلامت. منبع: businesswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن