اپل تغییر دور از اینتل می تواند آنها را ذخیره کنید میلیاردها

در WWDC سال 2020 اپل در نهایت به تایید دیرینه شایعاتی که آنها خواهد بود فرار اینتل و انتقال به ایجاد Mac با اس

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

در WWDC سال 2020 اپل در نهایت به تایید دیرینه شایعاتی که آنها خواهد بود فرار اینتل و انتقال به ایجاد Mac با استفاده از رایانه های خود را سفارشی ARM چیپ ست. وجود دارد بسیاری از دلایل اپل برای انجام این کار و به نظر می رسد که هزینه های می تواند یکی از آنها را به عنوان برآورد شده است که اپل می تواند صرفه جویی میلیاردها دلار در این فرآیند است.

تبلیغات

با توجه به تحلیلگران در Trefis آنها فکر می کنند که اپل در حال حرکت به دور به اینتل می تواند در نهایت صرفه جویی در کوپرتینو شرکت تا آنجا که $2.2 میلیارد سال است. این است که بر اساس چه مقدار به طور متوسط پردازنده اینتل خواهد هزینه در مقابل چقدر آی فون پردازنده هزینه ممکن (با برخی از قیمت تنظیمات).

این امر در تئوری اپل اجازه می دهد برای صرفه جویی در حدود 110 در هر تراشه به این معنی که بر اساس تعداد رایانه های مکینتاش اپل, کشتی می تواند آنها را ذخیره کنید ، آن پیشنهاد شد در ماه ژوئن که اپل سفارشی سیلیکون می تواند هزینه بیش از اینتل اما ما فرض کنید که انتظار می رود در شروع و معمولا در مورد فن آوری های جدید.

در علاوه بر این به پتانسیل صرفه جویی میلیاردها این حرکت به یک custom chipset همچنین بدان معنی است که اپل دیگر نمی خواهد باید در رحمت از نقشه راه اینتل و می توانید نسخه به روز رسانی و تازه به عنوان و هنگامی که آنها را مشاهده کنید مناسب. آن را نیز برای یکپارچه سازی بهتر بین سخت افزار و نرم افزار.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره اینتل. منبع: seekingalpha



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن