درخواست کلارک: من باید کتاب تعطیلات تابستان را در حال حاضر ؟

این بیماری همه گیر کوروناویروس اما محو ایده اوقات فراغت سفر برای چند ماه. در حال حاضر که بیشتر کشورهای در حال

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس اما محو ایده اوقات فراغت سفر برای چند ماه. در حال حاضر که بیشتر کشورهای در حال بازگشایی برای کسب و کار شما ممکن است تعجب اگر آن را یک ایده خوب را به کتاب سفر تابستانی.

پول متخصص کلارک هوارد می داند که صنعت سفر و همچنین هر کسی که او استفاده می شود به را خود سفر آژانس و او هنوز هم درست globe trotter.

در این مقاله ما به شما بگویم چه کلارک است که فکر کردن در مورد آینده سفر در حال حاضر و ما به شما ارائه برخی از پیشنهادات خود را برای سفرهای تابستانی ممکن است شما در نظر گرفته است.

در اینجا هنگامی که کلارک هوارد برنامه ای برای سفر دوباره

کلارک می گوید که هیچ کس می خواهد به سفر می ترسم. در آن طول می کشد همه از شادی و آرامش از تعطیلات است.

"من و همسرم در حال برگزاری رزرو برای سفر برای ما 25 سالگرد عروسی در ماه اکتبر. من رزرو واقعا فانتزی, سفر," او می گوید.

اما کلارک همسر لین می گوید نهایی خود تصمیم به رفتن یا نه بستگی دارد که آیا این ویروس کاهش خواهد یافت و این که آیا او احساس امن است. "ما بسیار هیجان زده در مورد این سفر اما آن را به ارزش خطر برای من اگر آن را ندارد," او می گوید.

برای محافظت از خود کلارک می گوید همه چیز او رزرو شده است قابل استرداد تا 14 روز. "و این درست نیست که ما می توانیم تغییر تاریخ سفر: من رزرو همه چیز به طور کامل قابل استرداد می باشد," او می گوید.

کلارک توصیه می کند که اگر شما کتاب سفر در نظر خرید یک "انصراف" به هر دلیلی" سفر سیاست بیمه است که تقریبا همیشه پوشش تامین کننده به طور پیش فرض.

"اگر شرکت هواپیمایی و یا هر آنچه که تامین کننده شما در حال رفتن به استفاده می کند به سینه پول خود را محافظت شده توسط بیمه" او می گوید. "این یک هزینه اضافه, اما سفر هستند بسیار ارزان تر در حال حاضر به کتاب که آن را واقعا نمی به عنوان بزرگ هزینه به عنوان آن استفاده می شود تا مطمئن شویم که یک سفر است."

کلارک می گوید که سفر های اساسی بیمه ثابت شده است به یک ناامیدی بزرگ برای برخی از مردم به تازگی چرا که معمولا پوشش بیماری های همه گیر.

تبلیغات

"انصراف" به هر دلیلی" سیاست به طور معمول به شما کمک کند جبران تنها در حدود 75 درصد از هزینه های سفر خود را, اما شما خواهد بود حتی اگر شما فقط تصمیم به سفر به دلیل coronavirus.

جایگزین های سنتی تعطیلات تابستان

"مردم شروع به از من بپرسید:" چه کار کنم در مورد تعطیلات تابستان?'" کلارک گفت: در پادکست اخیر. "ما فقط هفته دور از زمانی که بسیاری از کودکان و نوجوانان خواهد بود و مردم در حال رفتن به می خواهید به خارج و در مورد. آنها کردم خارش سر بعد از اینکه قفل شده است, به خصوص اگر آنها را کودکان و نوجوانان."

اما جهان تغییر کرده است بیش از چند ماه گذشته پس از آن تنها حس می کند که راه ما سفر را تغییر دهید بیش از حد — حداقل در کوتاه مدت.

"به عنوان یک موضوع عملی چگونه مردم دور این تابستان در حال رفتن به بسیار متفاوت" کلارک می گوید.

پس چگونه او را ببینید آمریکایی ها صرف تعطیلات خود را در ماه های آینده? در اینجا چند مورد از پیش بینی های او.

خصوصی, اجاره, نمی, هتل

"یکی از کسب و کار در ایالات متحده است که ویران است Airbnb" کلارک می گوید. "اما من معتقدم که بسیاری از Airbnb خواص در ایالات متحده در حال رفتن به یک قوی گشت در دوم نیمی از ماه مه و اوت."

دلیل او می گوید که "مردم در حال رفتن به احساس راحت تر اجاره کسی دیگری جای برای یک هفته از اقامت آنها در یک هتل که در آن آنها نمی دانند که شده است وجود دارد و آنها باید به تصویب مردم دیگر در راهرو."

رانندگی نه پرواز

"بسیاری از مردم در حال رفتن به می خواهید برای رفتن در تعطیلات که در آن آنها رانندگی و پرواز نمی," او می گوید. "مردم نمی باید اعتماد به نفس است که آن را امن برای دریافت بر روی یک هواپیما در حال حاضر. بنابراین ما در حال رفتن به در وسایل نقلیه ما است و ما در حال رفتن به رانندگی در جایی."

خبر خوب به گفته کلارک است که قیمت های پایین گاز دیده ایم به تازگی به احتمال زیاد خواهد شد در محل باقی می ماند از طریق تابستان فصل تعطیلات.

افزایش rv ها

صحبت از هدف قرار دادن جاده باز کلارک معتقد است که وسایل نقلیه تفریحی لذت بردن از محبوبیت بی سابقه ای در این تابستان.

"ما در حال رفتن به ببینید که مردم اجاره rv ها در حال رفتن به یک واقعا ترجیح داده انجام," او می گوید. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به سرعت ضربه حداکثر تقاضا در RVs — وجود خواهد داشت و کمبود آنها را به عنوان ما را از طریق تابستان فصل تعطیلات — به دلیل این که چگونه مردم در حال رفتن به احساس راحت است."

تبلیغات

و کلارک پیش بینی است که مردم را بیشتر و راحت بازدید از مناطق طبیعی مانند سواحل و کوه ها — در همه جا اما عمده کلانشهرهای. "مردم در حال رفتن به سفر به شهرهای بزرگ این تابستان" او می گوید.

چشم پوشی نیست پارک دولت

کلارک یکی دیگر از نکته خوب برای شما اگر بخشی از برنامه سفر خود را برای جلوگیری از جمعیت بزرگ.

"شما پیدا کنید که بسیاری از مناطق باید دولت پارک مجاور به پارک ملی و پارک دولت کمتر خواهد بود شلوغ تر از پارک ملی" او می گوید.

اگر شما هنوز هم به دنبال یک محل که در آن شما باید مقدار زیادی از فضای خود را به او توصیه می کند شما چک کنید برای پیدا کردن کمتر شناخته شده پارک دولت.

"است که می شود راه را برای شما به پتانسیل بیشتر و انزوا از دیگران" او می گوید.

فکر نهایی

وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های وجود دارد خارج وجود دارد برای سفر در تابستان امسال است. فقط به یاد داشته باشید که اگر شما راحت نیست, آن را نمی خواهد آرامش در همه. مطمئن شوید که هر چیزی که شما کتاب قابل استرداد است در مورد شما تصمیم می گیرید به رفتن نیست. برای حداکثر حفاظت خرید "انصراف" به هر دلیلی" بیمه مسافرتی.

"هر آنچه در برنامه سفر خود را, مطمئن شوید که شما باید توانایی برای لغو بدون بیش از حد ضربه زدن به کیف پول خود را در مورد دیگری وجود دارد خروش با کروناویروس و یا شما از دست دادن کار خود را. پس از همه شما نمی خواهید برای اضافه کردن توهین به جراحت" کلارک می گوید.

بیشتر داستان سفر شما ممکن است لذت بردن از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن