PS5 تا به "بزرگ بازی های شخص ثالث" به عنوان به وقت انحصاری، ادعا می کند گزارش جدید

سونی تعدادی از بازی های اصلی شخص ثالث به عنوان به موقع انحصاری برای پلت فرم پلی استیشن، با توجه به گزارش جدید

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

سونی تعدادی از بازی های اصلی شخص ثالث به عنوان به موقع انحصاری برای پلت فرم پلی استیشن، با توجه به گزارش جدید از Kinda Funny عمران خان امن.

که قبلاً در گیم اینوپرور استخدام شده بود، عمران خان به دلیل طرح های ادعایی سونی که به دنبال نمایش وضعیت بازی شب گذشته و اعلام جنجالبرانگیز این که مرد عنکبوتی منحصر به نسخه های پلی استیشن انتقام جویان مارول خواهد بود، گسترش یافته است.

"چیزهایی هستند که شما را شوکه خواهد شد برای پیدا کردن که سونی پولدره ، مانند آنها قفل کردن برای خروج زمان دار ، او گفت. "مثل، عجب، که یک بازی است که شما انتخاب می کنید؟ نه به خاطر اينکه بد است، بلکه به خاطر اينکه خيلي بزرگ است."

بنابراین من علاقه مند هستم که ببینم این مکالمه در چند ماه آینده چه خواهد بود، زیرا بازی های که به طور گسترده ای به عنوان پلت فرم چند که سونی قفل شده است تا برای مدتی کمی وجود دارد، وجود دارد.

مرتبط با : بهترین بازی های PS5

PS5 به دنبال انحصاری های سنتی در قالب مرد عنکبوتی مارول ادامه خواهد داد: مایلز مورالس، راچت و کلنک: جدا از هم جدا و دیگران بی شمار که تنها در پلت فرم بعدی در دسترس خواهد بود. دهه گذشته ثابت کرده است این رویکرد کار می کند، بنابراین ما نمی توانیم سونی را به خاطر چسبیدن به اسلحه های خود سرزنش.

با این حال ، آن را احساس می کند تا اندازه ای کهنه زمانی که در کنار مایکروسافت و ایکس باکس سری X ، که خواهد شد ساخت تمام کتابخانه خود را در دسترس در سراسر سیستم عامل های مختلف و خدمات قرار گرفته است. شما حتی می توانید از یک Dualshock 4 برای بازی آنها استفاده کنید، که مجموعه ای واقعا عجیب و غریب از شرایط است. کتابخانه فعلی ایکس باکس متوسط در مقایسه با ارائه سونی در حال حاضر، اما که قطعا در سال های آینده تغییر خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه عناوین سونی خواهد شد هدف قرار دادن به عنوان به موقع انحصاری, اگر چه اگر این گزارش درست زنگ, قطعا وجود خواهد داشت برخی از شگفتی های بزرگ در ماه های آینده. فاینال فانتزی 7 Remake بزرگترین زمان به موقع منحصر به فرد در ماه های اخیر است، اگر چه با توجه به رابطه بین سونی و اسکوئر انیکس، آن را به عنوان یک شگفتی بزرگ آمده است.

در حالی که من فکر نمی کنم هیچ چیز ذاتی اشتباه با سیستم عامل منحصر به فرد وجود دارد، هنگامی که شما به طور فعال گرفتن تجارب دور از سیستم عامل دیگر و بازیکنان که آنها را در غیر این صورت، آن را قطعا برگ طعم بد در دهان من. من امیدوارم که سونی نمی شود به بیش از حد با این به عنوان یک ابزار بازاریابی ، از آن نخواهد رفت پایین به خوبی با همه.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن