مینی LED, MacBook Pro, اپل iMac انتظار می رود در سال 2021

آن شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی مینی محصولات LED, اما تا به امروز ما نیست و در واقع دیده می شود هر ی

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

آن شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی مینی محصولات LED, اما تا به امروز ما نیست و در واقع دیده می شود هر یک از شرکت. در واقع یکی از شایع mini LED محصولات اپل نرم افزار که قرار بود برای راه اندازی این سال, اما پس از به تاخیر افتاده است. در حال حاضر با توجه به تحلیلگر Jeff Pu به نظر می رسد که کوچک LED صف خواهد شد تنها پس از رسیدن در سال 2021.

تبلیغات

Pu ارزیابی در خط است که قابل توجه تحلیلگر Ming-Chi Kuo که قبلا ادعا کرد که اپل مینی رهبری را تنها می توان در آینده 2021. محصولاتی که انتظار می رود برای دریافت این مینی LED ارتقاء شامل 16-inch MacBook Pro, اپل, نرم افزار و همچنین iMac Pro.

این گزارش ادعا می کند که این محصولات را ببینید به روز رسانی در سه ماهه اول برای iPad Pro 16-inch MacBook Pro در سه ماهه دوم و iMac Pro در نیمه دوم سال است. جالب است به شنیدن در مورد 16-inch MacBook Pro گرفتن به روز رسانی در سه ماهه دوم سال 2021 به عنوان ما را به تعجب می کنم اگر این به این معنی است که ما نمی خواهد شاهد یک به روز رسانی لپ تاپ این سال است.

در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما اگر شما امیدوار بودند برای دیدن mini LED محصولات از اپل 2021 می تواند اولین خواهیم بود دیدن آنها.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره مانیتور, اپل, لپ تاپ و مک بوک پرو. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن