2020 iMac Benchmarks Suggests that It might be Worth Upgrading To

پس از بیش از یک سال، درست در روز دیگر اپل در نهایت به روز رسانی iMac خود را که در آن آنها را 27 اینچ iMac تازه

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

پس از بیش از یک سال، درست در روز دیگر اپل در نهایت به روز رسانی iMac خود را که در آن آنها را 27 اینچ iMac تازه کردن و ارتقاء از نظر مشخصات سخت افزار. این شامل استفاده از پردازنده های اینتل جدیدتر، تغییر به کامل SSDs، و همچنین ارتقاء بسیار درخواستی به وب کم که در آن در حال حاضر در شاخه 1080p.

تبلیغات

بنابراین سوال این است که، این iMacهای جدید ارزش ارتقاء به؟ معلوم می شود که آنها، حداقل با توجه به معیارهای متعدد. در ویدئویی که توسط ماکس یوریف در یوتیوب منتشر شده بود، او بالای خط ۲۰۱۹ آی مک را با پردازنده Core i9 در برابر iMac ۲۰۲۰ با پردازنده Core i7 آزمایش کرد و کامپیوتر به ترتیب ۸۲۹۲ و ۹۷۴۱ امتیاز از نظر نمرات چند هسته ای به دست داد.

از آنجا که هر گران ترین مدل را نمی خواهد، ماکوتارا نیز محک های خود را با مدل های Core i5 انجام داد که در آن مدل 2019 نمره 5،100 در مقابل 5،688 در برابر مدل 2020. اینها برخی از دستاوردهای بسیار خوب بنابراین اگر شما در فکر گرفتن iMac جدید، به نظر می رسد می تواند آن را ارزش آن است.

با این حال ، ما باید توجه داشته باشید که این iMac اینتل احتمالا می تواند یکی از آخرین iMacs مبتنی بر اینتل خواهد شد که ما را مشاهده کنید. دلیل این است که اپل تایید کرده است که آنها را به چیپ ست های سفارشی خود را در طول دو سال آینده انتقال، که بدان معنی است که این امکان وجود دارد که iMac نوسازی بعدی می تواند توسط تراشه خود اپل را توان. اگر شما در هیچ عجله برای ارتقاء, سپس آن را ممکن است ارزش نشستن این یکی و در انتظار برای دیدن آنچه اپل می تواند در فروشگاه داشته باشد.

در زمینه اپل >کامپیوتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد iMac. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن