هواپیماهای بدون سرنشین گرفتار در تلاش برای قاچاق مواد مخدر از سنگاپور به مالزی

هواپیماهای بدون سرنشین برای عکاسی و ویدئوگرافی و پس از آنها نسبتا ارزان آنها به راحتی در دسترس برای بسیاری از.

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399
هواپیماهای بدون سرنشین برای عکاسی و ویدئوگرافی و پس از آنها نسبتا ارزان آنها به راحتی در دسترس برای بسیاری از. اما برخی از آنها نیز گرفته شود این فرصت را به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای فعالیت های غیر قانونی از جمله موردی که در آن بیش از در سنگاپور چهار مظنون دستگیر شدند و پس از آن کشف شد و آنها در تلاش برای قاچاق مواد مخدر از سنگاپور در سراسر مرز به مالزی.
تبلیغات

با توجه به سنگاپور مرکزی مبارزه با مواد مخدر اداره پلیس محلی شناسایی آنچه که آنها ادعا می شود "غیر معمول هواپیمای سرنشین دار فعالیت" در Kranji مخزن پارک. آنها پس از آن فرستاده می شود وجود دارد برای بررسی بیشتر به جایی که آنها کشف کردند که یک هواپیمای بدون سرنشین با یک کیسه متصل به آن را معلق در هوا در هوا که در آن آنها بعد از آن دو از چهار مظنون عامل هواپیماهای بدون سرنشین.

پس از تحقیقات بیشتر آنها کشف کردند که کیسه حاوی انواع مواد کنترل شده و پس از به دنبال از طریق ماشین متعلق به متهمان آنها یافت اضافی غیر قانونی مواد مخدر مانند یخ هروئين و Ectasy قرص.

با توجه به آزادی مطبوعات از CNB, "دو مرد مشکوک شدند که عمل بدون سرنشین هواپیما از سنگاپور به واردات مواد مخدر از مالزی. پرواز اطلاعات برگرفته از یکی از متهمان' تلفن نشان داد که هواپیماهای بدون سرنشین پرواز کرده بود از Kranji به جوهور بهرو و بازگشت دوباره به Kranji آن روز."

این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن در مورد هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود برای فعالیت های غیر قانونی. در گذشته ما را دیده اند که چگونه هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گرفت به قاچاق مواد مخدر و قاچاق به زندان و چند سال پیش وجود داشت و حتی اقدام به فرار از زندان که در آن هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گرفت برای کمک به ارائه ابزار زندانیان مورد نیاز است.

در زمینه روبات. بیشتر بخوانید درباره هواپیماهای بدون سرنشین و قانونی است. منبع: channelnewsasia



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن