مدرن را Coronavirus واکسن محاکمه در حال نشان دادن وعده های بزرگ

تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus می توان آن را ایمن می گویند که زندگی را نمی توان بازگشت به حالت عادی باز

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus می توان آن را ایمن می گویند که زندگی را نمی توان بازگشت به حالت عادی بازگشت. حتی در کشورهایی مانند نیوزیلند که در آن به نظر می رسد که بدست یک دسته در همه چیز ممکن است برای شعله ور شدن یو پی اس به اتفاق می افتد به خصوص اگر آنها طرح بازگشایی مرزهای خود را, اما خبر خوب وجود دارد.

تبلیغات

مدرن یکی از چندین شرکت است که کار کرده اند در یک واکسن به تازگی اعلام کرد برخی از نتایج امیدوار کننده ای که در طول ایمنی در آزمایش انجام شده بر روی بیماران انسانی آنها دریافتند که واکسن موفق با موفقیت به تولید آنتی بادی خنثی در همه افراد مورد آزمایش.

این به این معنا نیست که ما از جنگل هنوز نه معنی است که واکسن لزوما آماده, اما تولید آنتی بادی است که یکی از شاخصهای آن با داشتن پتانسیل برای موفقیت است. حرکت نزولی این است که وجود داشته است برخی از عوارض جانبی نامطلوب تجربه شده توسط بيماران که در زمان واکسن.

این شامل خفیف تا متوسط سطح خستگی و لرز و سردرد و درد عضلانی و در برخی از افراد آنها همچنین تجربه یک تب. لازم به ذکر است که این محاکمه تنها درگیر یک تعداد انگشت شماری از بیماران مبتلا به این معنی که معلوم نیست چگونه آن را کرایه اگر با توجه به جمعیت عمومی است. بدیهی است که هنوز هم وجود دارد چند آزمایش است که باید انجام شود اما تا کنون به نظر می رسد نتایج امیدوار کننده هستند.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و علم است. منبع: theedgemarkets



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن