آخرین macOS به روز رسانی خواهد شد بهتر مدیریت مک بوک شما را از سلامت باتری

با اپل معرفی USB-C پورت به آن مک بوک, لپ تاپ, این اجازه می دهد تا کاربران برای اتصال لپ تاپ به مانیتور خارجی د

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

با اپل معرفی USB-C پورت به آن مک بوک, لپ تاپ, این اجازه می دهد تا کاربران برای اتصال لپ تاپ به مانیتور خارجی در حالی که شارژ آنها را به طور همزمان. این به نوبه خود منجر به بسیاری از کاربران مک بوک تبدیل لپ تاپ خود را به دائمی دسکتاپ ایستگاه های کاری اما ما تصور می کنیم که این هزینه از عمر باتری.

تبلیغات

خبر خوب این است که اگر شما در حال اجرا یک شبیه راه اندازی, شما ممکن است بخواهید برای به روز رسانی لپ تاپ خود را به آخرین نسخه macOS. دلیل این است که در macOS کاتالینا 10.15.5 به روز رسانی اپل به ارمغان آورده است یکی از ویژگی های جدید به سیستم عامل در شکل باتری مدیریت سلامت. این ویژگی طراحی شده است برای کمک به صاحبان مک بوک کاهش سایش و پارگی در باتری خود را برای طولانی تر کردن آنها.

در صورتی که شما در حال حاضر نمی دانم به طور مداوم شارژ لپ تاپ خود باتری را کاهش دهد و طول عمر خود را که در آن پس از یک یا دو سال آنها دیگر نمی خواهد نگه داشتن شارژ خود را هنگامی که آن را با نام تجاری جدید. این اجتناب ناپذیر است. اما با این ویژگی های جدید اپل امیدوار است برای مدیریت بهتر سلامت باتری با مطالعه شارژ رفتار کاربران آن و سپس انطباق با باتری درآمده است.

برای مثال اگر آن را تشخیص دهد مک بوک وصل شده است در بسیاری از زمان آن را جلوگیری از ضربه زدن به ظرفیت کامل. دلیل این است که به طور مداوم نگه داشتن باتری در صدر می تواند مخل به کلی از سلامت باتری. این باتری جدید مدیریت سلامت از ویژگی های خواهد شد به طور پیش فرض فعال است اما کاربران می توانید پیش بروید و آن را غیر فعال کنید در صورتی که مایل.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, لپ تاپ, مک بوک ایر, مک بوک, نرم افزار و Macos. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن