وان پلاس و بازی حماسی پیوستن به نیروهای خود را برای ارائه یک 90FPS Fortnite تجربه در تلفن همراه

بازی حماسی و وان پلاس اعلام کرده اند یک همکاری جدید که Fortnite رسیدن به یک معیار جدید از عملکرد در دستگاه های

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

بازی حماسی و وان پلاس اعلام کرده اند یک همکاری جدید که Fortnite رسیدن به یک معیار جدید از عملکرد در دستگاه های تلفن همراه.

مشارکت را ببینید بسیار محبوب battle royale تجربه رسیدن به عملکرد چشمگیر از 90FPS در یک به علاوه 8 سری. در زمان نوشتن این است که بالاترین نرخ فریم Fortnite در حال حاضر پشتیبانی در گوشی های هوشمند است.

"وان پلاس و حماسی بازی ایجاد کرده اند یکی از بهترین Fortnite تجربه تا کنون بر روی گوشی های هوشمند. وان پلاس سری 8 ارائه می شود صاف و فریم بالا Fortnite تجربه گیم پلی – که حتی نسل فعلی کنسول بازی سیستم می تواند مطابقت ندارد" گفت: Pete Lau, موسس و مدیر عامل شرکت OnePlus.

"وان پلاس ایجاد بهترین دستگاه برای بازی های موبایل از طریق ما صنعت پیشرو نمایش سریع عملکرد و تجربه کاربر به طور کلی طراحی شده با قدرت-کاربران در نظر داشته باشید."

مرتبط: بهترین بازی نبرد رویال

اجرای در حال حاضر آغاز شده در سری 8 طیف وسیعی از دستگاه های معنی Fortnite طرفداران مربوطه را با گوشی می توانید دانلود و بالقوه و مزیت تشکر برای افزایش عملکرد. رفلکس چیست همه چیز در یک بازی مثل این بازی که در آن شما به مبارزه با دیگر بازیکنان به پایان تلخ در امید به ظهور پیروز.

صاحبان OnePlus 7 OnePlus 7 Pro OnePlus 7T و OnePlus 7T نرم افزار در حال حاضر می تواند تجربه Fortnite در 60FPS و هنوز معلوم نیست که آیا یک پچ منتشر خواهد شد در حال حرکت رو به جلو است که اجازه می دهد تا آن را به اجرا در برتر نرخ تجدید دیده می شود در 8 سری. ما تصور آن را نمی خواهد در این مورد.

یکی به علاوه 8 چشمگیر گوشی های هوشمند و یکی از قوی ترین دستگاه های ما بررسی کرده ایم در این سال درآمد 4/5 در ما کامل حکم. در اینجا چیزی است که حداکثر پارکر فکر کردم: "اگر شما می خواهید یک گوشی با کیفیت و 5G در قیمت معقول این است که خود را بهترین گزینه تا ارزان تر 5G مودم به نظر می رسد."

 

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن