کروم به زودی محافظت از کاربران در برابر منابع گرسنه تبلیغات

همه تبلیغات ساخته شد برابر است. برخی از تبلیغات ساده هستند تصاویر, در حالی که دیگران شامل ویدئوها و انیمیشن ها

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399
همه تبلیغات ساخته شد برابر است. برخی از تبلیغات ساده هستند تصاویر, در حالی که دیگران شامل ویدئوها و انیمیشن ها. این به این معنی است که از نظر منابع برخی از تبلیغات ممکن است در نهایت مصرف بیشتر از منابع رایانه بیش از دیگران است. اگر شما لازم نیست که به خصوص قدرتمند دکل با مقدار زیادی از لوازم یدکی RAM در دسترس, سپس شما احتمالا در سراسر وب سایت های که احساس می کنم کمی laggier بیش از دیگران است.
تبلیغات

گوگل در حال حاضر آگاه از تبلیغات است که ممکن است بیشتر منابع گرسنه تر از دیگران و در آینده به روز رسانی برای آن مرورگر کروم این شرکت به تازگی اعلام کرد در وبلاگ خود که آنها را با قرار دادن به جای حمایت کمک خواهد کرد که حفاظت از کاربران کامپیوتر از استفاده بیش از حد منابع در حالی که نمایش تبلیغات.

به گفته گوگل "به منظور صرفه جویی در کاربران ما باتری و برنامه داده و آنها را با ارائه یک تجربه خوب در وب Chrome را محدود به منابع نمایش آگهی می توانید استفاده کنید قبل از اینکه کاربر در تعامل با آگهی. هنگامی که یک آگهی حد خود می رسد و آگهی را قاب خواهد حرکت به یک صفحه خطا اطلاع رسانی به کاربر که تبلیغ استفاده کرده است بیش از حد بسیاری از منابع است."

هنگامی که یک تبلیغ است و آمار آن حد از نظر منابع آن را مصرف می کند (به عنوان تعیین شده توسط Chrome) آن را نمایش یک پیام نشان می دهد که تبلیغ شده است به طور موقت برداشته شده است. تبلیغات یکی از مهمترین منابع درآمد برای گوگل (و دیگر وب سایت های مانند ما) اما این شرکت شده است تلاش در تلاش برای نگه داشتن تبلیغات دوستانه و غیر سرزده به طوری که برای دلسرد کردن کاربران از نصب مسدود کننده های آگهی. ما تصور می کنیم که این تغییرات خواهد بود رفتن به سمت آن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره کروم و گوگل. منبع: blog.chromium.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن