بچه های پاییزی هم کاناپه هم دارن؟

داشتن بیش از 1.5 میلیون بازیکن در طول روز اول انتشار خود را جمع آوری, بچه ها سقوط: نهایی حذفی خود را به عنوان

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

داشتن بیش از 1.5 میلیون بازیکن در طول روز اول انتشار خود را جمع آوری, بچه ها سقوط: نهایی حذفی خود را به عنوان یک ضربه عظیم در هر دو PS4 و کامپیوتر تاسیس.

این است که تا حد زیادی به لطف وضعیت خود را به عنوان پلی استیشن به علاوه freebie, و این واقعیت آن را ارائه می دهد یک تجربه نبرد سلطنتی است که مانند مخلوطی از Overcooked و قلعه تاکاشی را احساس می کند.

این فوق العاده رضایت بخش و اعتیاد آور به بازی، با 60 بازیکن رقابت در سراسر انواع مراحل قبل از یک بار در نهایت به عنوان پیروز ظهور می کند. با این حال ، یک سوال در ذهن ما است : آیا آن را به چند نفره صفحه نمایش تقسیم؟

مرتبط با : بهترین بازی های PS4

بچه های پاییزی هم کاناپه هم دارن؟

در زمان نوشتن، بچه ها سقوط: نهایی حذفی نشانی از چند نفره تقسیم صفحه نمایش سنتی در PS4 یا کامپیوتر پشتیبانی نمی کند, که شرم با توجه به آن چنین انفجار آشفته با دوستان.

با این حال ، میانجی گری به نظر می رسد مشتاق به پرداختن به این در آینده ، اگر چه به وضوح وجود دارد برخی از چالش های مرتبط با ترکیب چنین ویژگی به طوری که آن را بدون درز ژل با طبیعت آنلاین بچه ها سقوط وجود دارد.

ما دوست داریم که صفحه نمایش تقسیم شده اما در برخی از نقطه در طول توسعه ما مجبور به قطع آن به منظور دریافت بازی به پایان رسید در زمان! این یک انجام بزرگ از بسیاری از رشته ها و ما تصمیم گرفتیم که بهتر است به خودمان بیش از حد نازک گسترش و مطمئن شوید که بازی ما تحویل داده است تا به پر است، "میانجی گری جو والش در یک AmA Redditتوضیح داد.

"که گفت: شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است ارسال پرتاب! من قطعا دوست دارم به بازی تقسیم صفحه نمایش و آن را می شود تن توسط جامعه درخواست."

بنابراین ، میانجی قطعا می خواهد به شرکت چند نفره تقسیم صفحه نمایش را به جهان از بچه ها سقوط ، اما به احتمال زیاد می خواهد برای اطمینان از سرور ها در حال اجرا هموار و همه صاحبان آنها لذت بردن از خود قبل از شروع به چنین توسعه ای. پس، انگشتهات رو از هم بگذرونيم

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن