Adobe فقط پرده برداری تن از ویژگی های جدید برای آن Creative Cloud تصویری نرم افزار از جمله ProRes خام پشتیبانی

ادوبی منتشر کرده است آخرین به روز رسانی خود را خلاق ابر صوتی و تصویری ابزار از جمله Premiere Pro, After Effect

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ادوبی منتشر کرده است آخرین به روز رسانی خود را خلاق ابر صوتی و تصویری ابزار از جمله Premiere Pro, After Effects, استماع, شخصیت, انیماتور و برتر راش. در اینجا تمام ویژگی های جدید در آینده به مورد علاقه خود را ویرایش برنامه های امروز است.

Premiere Pro و After Effects را در حال حاضر ارائه ProRes خام پشتیبانی می کند. ابزار Pen در نرم افزار پریمایر را بیشتر احساس آشنا به فتوشاپ و Illustrator کاربران با افزایش پشتیبانی از منحنی های Bezier و دقت بیشتر در هنگام ایجاد خطوط و اشکال در حالی که برنامه جدید فیلتر اثر تنها به نشان دادن تغییرات و تنظیمات است که شما ساخته شده است بنابراین شما می توانید تمرکز بر فعال اثر است.

تصویر: Adobe

خودرو بپرسید سریع تر در نرم افزار پریمایر ، Adobe سنسی AI ابزار به طور خودکار reformats و repositions ویدئوها با جنبه های مختلف نسبت به ساخت اتصالات مطالب خود را برای رسانه های اجتماعی سریعتر و راحت تر از همیشه.

رمزگذاری سخت افزاری در ویندوز برای H. 264 و H. 265 (HEVC) سرعت بخشیدن به صادرات بار برای NVIDIA و AMD gpu ها در حالی که پشتیبانی از فایل های صوتی در Creative Cloud کتابخانه اجازه می دهد تا Premiere Pro کاربران ذخیره, سازماندهی و به اشتراک گذاری صوتی به طور مستقیم از CC کتابخانه های پانل.

Adobe معرفی مخروطی شکل سکته مغزی به پس از اثر. با این ویژگی کاربران می توانند تغییر ضخامت یک خط ایجاد مخروطی مواج اشاره کرد و یا گرد سکته مغزی و حتی تحریک و تشجیع کردن سکته مغزی برای ایجاد حرکت و طرح های. متحدالمرکز شکل تکرار معرفی پارامترهای جدید در راه افست اثر, اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد نسخه های متعدد از یک مسیر است که پرتو افکندن فردی در داخل یا خارج برای ایجاد طرح یکپارچهسازی با سیستمعامل.

مرتبط: بهترین ویرایش فیلم نرم افزار

تصویر: Adobe

ماسک و شکل مکان نما شاخص خواهد اجازه دهید شما می دانید که ابزار شما با استفاده از برای جلوگیری از مخلوط یو پی اس در هنگام ایجاد اشکال و ماسک.

Adobe Audition یک به روز رسانی بیش از حد با پشتیبانی بهبود یافته برای Relink رسانه و آفلاین فایل های. همچنین گرفتن خودکار سخت افزار های صوتی تعویض مک تنها از ویژگی های است که اجازه می دهد تا برنامه های صوتی به طور خودکار به روز رسانی به طور پیش فرض دستگاه درست زمانی که شما اتصال جدید میکروفون و یا هدفون. استماع نیست تنها برنامه پیش بینی این از ویژگی های دیگر شامل خدمات پس از اثرات Media Encoder Prelude, Premiere Pro, Premiere عجله و شخصیت, انیماتور.

صحبت از شخصیت, انیماتور, زنده, انیمیشن, ابزار دریافت خواهد کرد بهبود صوتی باعث و جدول زمانی فیلترینگ برای افزایش بهره وری برای انیماتورها. مجموعه ای جدید از پس زمینه عروسک به کاربران اجازه می دهد به ماشه انیمیشن ها پشت شخصیت های, ساخت مناظر و محیط زیست به طور کلی بیشتر جذاب است.

تصویر: Adobe

در نهایت تعویض پشت دوربین در iOS اجازه می دهد تا کاربران را ضبط ویدئو به طور مستقیم در Premiere عجله قبل از به طور خودکار تغییر اندازه پروژه به Facebook و Instagram 4:5 نسبت به ارسال شده است. کاربران همچنین می توانید واردات و رسانه ها در فایل های برنامه به طور مستقیم از برتر عجله مرورگر رسانه ها, ساخت دسترسی به یک فایل آسان این که آیا آن را ذخیره شده بر روی دستگاه و یا در ابر است.

مرتبط: بهترین برنامه های ویرایش عکس

"همانطور که ما به تغییر مکرر انتشار, برنامه, هدف ما این است که باید بیشتر پاسخگو به نیازهای مشتریان با تمرکز بر ثبات و عملکرد در حالی که در ادامه به ارائه ویژگی های ابتکاری جدید برای کمک به تصویری مثبت و اجتماعی تصویری سازندگان حداکثر خلاقیت خود را در هر کجا که مشغول به کار هستند" نوشت: Adobe.

جدید Creative Cloud updates شروع نورد از امروز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن