Elon Musk می گوید تماس های تصویری در تسلا خواهد بود "قطعا' بود که

تماس های ویدئویی شده اند در اطراف برای یک مدت زمان طولانی با این بیماری همه گیر کوروناویروس آنها در حال تبدیل

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

تماس های ویدئویی شده اند در اطراف برای یک مدت زمان طولانی با این بیماری همه گیر کوروناویروس آنها در حال تبدیل شدن مهم تر از همیشه طوری که Elon Musk ادعا کرده است که تماس های تصویری در تسلا وسایل نقلیه را "قطعا" در آینده از ویژگی های است که اجرا خواهد شد به شرکت اتومبیل.

تبلیغات

در راه تسلا خیلی گذاشته تمام مقدمات و زیرساخت های لازم برای چنین ویژگی وجود داشته باشد. تسلا خودرو مانند مدل 3 یک راننده رو به دوربین و یک صفحه نمایش بزرگ به این معنی است که آن را نه تنها می تواند ضبط و راننده را درآورد اما همچنین نمایش تصویری از کسی که خواهان است.

به نظر می رسد که این ویژگی می توانست در یک زمان آینده چون همانطور که اشاره شد توسط Electrek راننده رو به دوربین استفاده شده است برای هر چیزی است که حداقل ما می دانیم. این نشان می دهد که تسلا ممکن است تا به حال برنامه ای برای تماس تصویری در طول رشد و نمو فاز مدل 3 اما هنوز برای اجرای آن است.

که می شود گفت هیچ شک برخی از نگرانی های ایمنی با توجه به چنین ویژگی اما شاید آن می تواند شبیه به بازی و یا تماشای فیلم های یوتیوب در تسلا که در آن تنها می توان زمانی که خودرو پارک شده است. وجود دارد در حال حاضر هیچ تاریخ در زمانی که این ویژگی منتشر خواهد شد.

در زمینه حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره اتومبیل های برقی و تسلا. منبع: mashable



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن