Hawk-Eye متاسفم برای حماسه goal-line tech شکست در لیگ برتر بازگشت

این شرکت در پشت Hawkeye goal-line technology اند 'عذر خواهی کرد با صراحت کامل' پس از شکست به جایزه شفیلد یونای

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

این شرکت در پشت Hawkeye goal-line technology اند 'عذر خواهی کرد با صراحت کامل' پس از شکست به جایزه شفیلد یونایتد یک هدف با وجود این توپ به وضوح عبور از خط در اولین بازی از لیگ برتر بازگشت.

تیغه به نظر می رسد به دست گرفته اند و سرب در خود بازی در استون ویلا در روز شنبه شب هنگامی که دروازه بان Orjan Nyland همه-اما-قطعا انجام این توپ بر روی خط زیر برخورد با خود را مدافع.

اما داور مایکل الیور نیست جایزه هدف چرا که او دریافت نمی مرسوم اطلاع رسانی از هدف تصمیم گیری سیستم از طریق سازمان دیده بان خود را که معمولا ارائه می دهد تایید از طریق مسنجر توپ به طور کامل از خط عبور در.

در حال حاضر Hawk-eye نوآوری منتشر کرده است بیانیه ای ابراز غم و اندوه برای سابقه حادثه ادعا دروازه بان مدافع و پست هدف پنهان هفت دوربین های واقع در غرفه و در اطراف منطقه هدف.

مرتبط با: که در لیگ برتر بازی رایگان به تماشای ؟

"سطح انسداد هرگز دیده می شود در بیش از 9000 مسابقات که به Hawk-Eye هدف خط سیستم فن آوری در عملیات بوده است."

کامل بیانیه که در سایت زیر:

اضافه کردن توهین به جراحت برای شفیلد یونایتد که نبرد برای اروپا صلاحیت می تواند منفی نهفته از بازی که در نهایت به پایان رسید 0-0 حرفه ای بازی مطابقت با مقامات گروه محدود اذعان کرده است این ویدئو دستیار داور از دست رفته فرصت برای اصلاح خطا.

در بیانیه ای PGMOL نوشت: "تحت IFAB پروتکل ور قادر به بررسی هدف این شرایط با این حال با توجه به این واقعیت است که در زمینه مطابقت با مقامات دریافت سیگنال و طبیعت منحصر به فرد آن ور دخالت ندارد."

استون ویلا که در حال مبارزه با پتانسیل سقوط از لیگ برتر خواهد بود تنفس یک آه امداد پس از این یکی. رقبای خود را در پایین جدول ؟ خوب, اجازه دهید فقط می گویند بعید است ما شنیده ایم گذشته از این.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن