Sonos رونمایی نسل بعدی حق بیمه صدا در پنج سخنران فرعی و برنامه

در کنار آن نشان از Arc Atmos soundbar, Sonos اعلام کرد که یک به روز رسانی بازی:5 سخنران فرعی و جدید S2 نرم افز

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

در کنار آن نشان از Arc Atmos soundbar, Sonos اعلام کرد که یک به روز رسانی بازی:5 سخنران فرعی و جدید S2 نرم افزار.

Arc (£799) نبود تنها محصول جدید که Sonos پرده برداری کرد. چند اتاق غول همچنین جزئیات جدید بازی: 5 بلندگو به نام پنج (£499); تجدید نظر Sub (£699) و برنامه های جدید در رابطه با راه اندازی S2 سیستم عامل.

مرتبط با: Sonos قوس Atmos soundbar اعلام کرد

پنج نسخه به روز شده از 2nd gen بازی:5 آوردن افزایش حافظه و پردازش سریع تر در حالی که ارائه به عنوان Sonos قرار می دهد و آن "همان صدای عالی تجربه است که مشتریان را بشناسند".

پنج باقی مانده Sonos,' قوی ترین بلندگوی بی سیم و می توان به صورت افقی و یا برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس به دو قرار داده شده به صورت عمودی. سخنران حفظ سه تویتر و سه ووفر طراحی و کنترل صدا با الکسا و گوگل دستیار می تواند انجام شود از طریق اکو یا خانه سخنران. این خط ارائه می دهد اتصال به یک بازیکن سابقه و برای اولین بار پنج در دسترس خواهد بود در هر دو سیاه و سفید پس از اتمام با مکمل بریان.

زیر است در حال حاضر بر روی نسل سوم و مانند پنج داخلی به روز شده اند با یک پردازنده سریعتر و افزایش حافظه و رادیو بی سیم.

مرتبط با: Sonos راهنمای نصب – چگونه به راه اندازی بازی:1 بازی:3 و بازی:5 بلندگو

همه Sonos بلندگو قادر به تولید باس, اما علاوه بر این زیر مورد نیاز است برای کسانی که می خواهند حتی عمیق تر low-end با پاسخ فرکانس پایین به عنوان 25هرتز. آن را بیش از حد می آید نرم و صاف سیاه و سفید پس از اتمام.

در نهایت, جدید Sonos برنامه. اعلام کرد چند ماه پیش همراه با راه اندازی S2, سیستم عامل, نرم افزار موجود است از ماه ژوئن 8th و جایگزین نسخه های قدیمی است. برنامه خرس پشتیبانی از رزولوشن بالاتر صوتی (مانند Atmos) افزایش امنیت و رابط کاربری بهبود یافته است که باید آن را آسان تر به جستجو برای محتوای کنترل صدا و شخصی سازی های صوتی خود را در فضا.

مرتبط با: Sonos Arc – آنچه شما باید بدانید

تمام S2 محصولات – Arc, به روز شده در زیر و پنج اجرا خواهد شد به طور انحصاری بر روی S2 نرم افزار. اگر شما یک Sonos S2 محصول توصیه می شود شما ارتقاء به برنامه های جدید.

Arc زیر (3rd gen) و پنج سخنران در دسترس برای قبل از سفارش و فروش از ماه ژوئن 10th برای £799 پوند در 699 و £499 بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن