پاسپورت و گواهینامه رانندگی به زودی می تواند جایگزین آی فون خود را

ما حمل تلفن های ما با ما در همه زمان ها است که باعث می شود آن را کامل کشتی برای نگهداری برخی از مدارک و کارت ه

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399
ما حمل تلفن های ما با ما در همه زمان ها است که باعث می شود آن را کامل کشتی برای نگهداری برخی از مدارک و کارت های اعتباری/دبیت کارت کارت های وفاداری شبانه روزی می گذرد و بیشتر. اما به نظر می رسد که اپل تجسم آینده ای که در آن آیفون می تواند به طور بالقوه به جای اسناد و مدارک دیگر مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی.
تبلیغات

در ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider "یک دستگاه اجرای یک سیستم با استفاده از یک تایید ادعای هویت شامل حداقل یک پردازنده پیکربندی شده برای دریافت تایید ادعا می کنند از جمله اطلاعات برای شناسایی یک کاربر از یک دستگاه تایید ادعای بودن امضا شده توسط یک سرور مبتنی بر تایید این اطلاعات توسط یک هویت تایید ارائه دهنده جدا از سرور تایید ادعای خاص بودن به دستگاه است."

در حالی که این برای تلفن های موبایل جالب و امیدوار کننده ایده قرار دادن تمام تخم مرغ ها را در یک سبد به ما کمی قابل تامل است. از دست دادن تلفن ما نیز به معنی از دست دادن دسترسی به همه اسناد و مدارک ما اما این امکان وجود دارد که شاید هر دو دیجیتال و فیزیکی اشکال ID می تواند وجود داشته باشد side-by-side که در آن اگر شما در حال سفر در خارج از کشور شما ممکن است نگه داشتن گذرنامه خود را در امن در یک اتاق هتل, در حالی که نسخه های دیجیتال در گوشی خود را در صورتی که مقامات نیاز به بررسی کنید که شما هستند.

اپل پرداخت VP جنیفر بیلی است اظهار داشت: در گذشته که این چیزی است که آنها در حال بررسی است اما همچنین اشاره کرد که ممکن است آن را دشوار است با توجه به مسائل حقوقی مانند دولت نیاز به اعتبار این اسناد دیجیتال برای اطمینان از آنها معتبر هستند. که گفت:, ایده تلفن های ما استفاده می شود به داستان ما شناسایی جدید نیست و در گذشته ما شاهد طرح های از مکان هایی مانند انگلستان که در آن راننده مجوز نگهداری می شود می تواند به صورت دیجیتالی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آیفون و ثبت اختراع. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن