دولت بریتانیا ممکن است با توجه به توان پرداخت مردم به مبادله به اتومبیل های برقی

ماشین ها به هیچ وجه ارزان خرید بنابراین شما می توانید تصور کنید که افرادی که در حال حاضر خود اتومبیل ممکن است

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

ماشین ها به هیچ وجه ارزان خرید بنابراین شما می توانید تصور کنید که افرادی که در حال حاضر خود اتومبیل ممکن است مایل به تعویض به یکی از جدید به خصوص یک ماشین الکتریکی است که هنوز نشده کاملا از بین رفته اند جریان اصلی است. اما در انگلستان به نظر می رسد که دولت می تواند با توجه به چیزی و نه رادیکال.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از تلگراف آنها مدعی هستند که دولت بریتانیا تحت نخست وزیر بوریس جانسون می توان به دنبال پرداخت رانندگان به £6,000 هر یک به مبادله خود را در زمان سوخت-طراحی خودرو الکتریکی هستند. در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند دولت را راه سبز, به نظر می رسد که آن نیز کمک خواهد کرد خار این کشور الکتریکی صنعت خودرو است که تلاش شده است تا به حال از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این کمک خواهد کرد که از امثال انگلستان خودرو سازان مانند جگوار و مینی در حالی که همچنین کمک به تقویت اقتصاد کشور به این امر تشویق مردم به صرف. به عنوان آن می ایستد, انگلستان است که در حال حاضر به دنبال ممنوعیت فروش احتراق اتومبیل ها در 2035 بنابراین این انگیزه می تواند یک راه طولانی به سوی کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود.

هنوز هم وجود دارد مسائل مانند اضطراب محدوده که در آن تعدادی از خودرو الکتریکی ایستگاه های شارژ هنوز هم نیست و کاملا به همه جا در مقایسه با ایستگاه های گاز است. ما شاهد تلاش های انجام شده در کشورهای دیگر به آدرس که از جمله در آلمان که در آن کشور آن را یک نیاز برای همه ایستگاه های گاز را نیز شامل EV ایستگاه های شارژ.

در زمینه حمل و نقل. جزئیات بیشتر در مورد برق اتومبیل. منبع: تلگراف



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن