NFC می تواند آینده دستیابی به موفقیت بزرگ در شارژ بی سیم

شارژ بی سیم است که یک شرکت عظیم بخشی از اکوسیستم موبایل و در حال حاضر مردمی در پشت ویژگی ارتباطات حوزه نزدیک (

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

شارژ بی سیم است که یک شرکت عظیم بخشی از اکوسیستم موبایل و در حال حاضر مردمی در پشت ویژگی ارتباطات حوزه نزدیک (NFC) فن آوری به دنبال برای دریافت در در عمل است.

NFC فروم اعلام کرده است شارژ بی سیم – البته فوق العاده کم-مجهز به شارژ بی سیم – در حال آمدن است به نسخه های آینده از استاندارد است.

در حال حاضر تراشه های NFC در دستگاه های تلفن همراه و خوانندگان طراحی شده است برای ارسال و دریافت اطلاعات از قبیل تماس با ما پرداخت های بین دستگاه های. اما آن را تبدیل به نسخه های جدید از تراشه های NFC می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پر کردن دستگاه های دیگر مانند واقعی خود را بی سیم از earbuds مورد.

متاسفانه این استاندارد تنها ارائه 1W شارژ (برای مرجع کمترين-طراحی آیفون شارژر 5W) اما این که کمی کنار نقطه.

در حالی که به NFC مجهز به تکنولوژی احتمالا نمی تواند مفید باشد به اندازه کافی برای پر کردن یک گوشی هوشمند ممکن است دستی در خرج کردن اگر شما نیاز به یک کمی بیشتر آب خود را از earbuds. در تئوری شما قادر خواهید بود به جای سازگار مورد در پشت گوشی به شارژ در بسیار به همان شیوه به عنوان شما می توانید از طریق سامسونگ چی شده قدرت به اشتراک گذاری از ویژگی های.

مرتبط: سامسونگ بی سیم به اشتراک بگذارید

اجرای شارژ بی سیم مشخصات فنی آن را به عنوان شناخته شده است, هنوز هم برخی از زمان و نیاز به تصویب از فناوری تولید کنندگان به منظور به ثمر می آیند. ایده این است که به جای تکنولوژی مورد نیاز برای شارژ و ارتباطات در یک آنتن معنی آن را نمی خواهد تا هر فضای بیشتری در دستگاه های میزبان از لازم است. دیدن که چی tech نیاز بسیار پیچیده الکتریکی کویل آن را آسان ببینید که چرا این جذاب خواهد بود با وجود قدرت و محدودیت است.

کویچی تاگاوا, صندلی NFC Forum گفت: "NFC فروم را شارژ بی سیم مشخصات فنی اجازه می دهد تا به صورت بی سیم شارژ باتری کوچک مجهز به دستگاه های مانند کسانی که در بر داشت در بسیاری از برآورد 36 میلیارد دستگاه های IoT در استفاده از امروز. NFC و شارژ بی سیم است که واقعا دگرگون دلیل آن را تغییر راه ما طراحی و ارتباط برقرار کردن با باطری دستگاه به عنوان حذف شاخه و کابل را قادر می سازد ایجاد کوچکتر کامال مهر و موم دستگاه است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن