توشیبا UL20 است بودجه تلویزیون با تمام مواد باغچه خانهها

توشیبا اعلام کرده است جزئیات بودجه دیگر تلویزیون با UL20 شامل Dolby Vision HDR و قیمت با شروع از £299. این UL2

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

توشیبا اعلام کرده است جزئیات بودجه دیگر تلویزیون با UL20 شامل Dolby Vision HDR و قیمت با شروع از £299.

این UL20 می آید در پنج اندازه از 43-65-اینچ و امکانات پشتیبانی از استاندارد HDR و Dolby Vision. توشیبا TRU موتور تصویر, تکنولوژی معرفی شده در سال گذشته نیز گنجانده شده است.

مرتبط: بهترین ارزان تلویزیون

به چه منظور از TRU عکس موتور ؟ آن را ساخته شده از سه فن آوری است که با هم تولید چه توشیبا توصیف ها و نرم و صاف و دقیق تر و رنگارنگ تصاویر.

شروع با TRU Micro Dimming تکنولوژی آن ارائه می دهد چه توشیبا تماس "کنتراست پویا عملکرد" با سیاه پوستان عمیق و با جزئیات در سراسر هر دو تاریک و روشن صحنه است.

بایگانی جریان حرکت تسکین دهنده از ویژگی های مناسب برای طرفداران ورزش. پردازنده MEMC تکنولوژی می توانید حذف لرزش شدید اثر برای شادابی crisper تجربه مشاهده. بایگانی وضوح از ویژگی های upscales به تمام محتوای 4K با عنوان توشیبا میسازد "کامل وضوح و دقت".

تلویزیون عملکرد صوتی طراحی شده است دالبی پردازش های صوتی و سیستم عامل مبتنی بر لینوکس با سازگاری برای گوگل دستیار و یا آمازون الکسا بنابراین تلویزیون را می توان کنترل خود را با صدای چه که تغییر کانال; تبدیل تلویزیون ، گوش دادن به اخبار یا پخش موسیقی و غیره.

سیستم عامل لینوکس ارائه می دهد همه از آخرین برنامه ها و خدمات جریان با Netflix و یوتیوب و نخست تصویری در دسترس است. وجود دارد بیش از 20 ، 000 ساعت از بر روی تقاضا محتوا از iPlayer بی بی سی و ITV Hub تمام 4, UKTV بازی, CBS گرفتن کانال های انگلستان و ترسناک گزش با تشکر از مولتی مدیا, بازی, و البته 85 زنده کانال های مولتی مدیا برای مشاهده.

بارت Kuijten مدیر بازرگانی در Toshiba بریتانیا نظرات: "جدید UL20 ارائه می دهد صفحه نمایش بزرگ 4K HDR لحظات برای همه. مدل های جدید بسته بندی شده با تکنولوژی به منظور افزایش تجربه مشاهده; صاف تصویر با کیفیت بالا-سرعت, ورزشی, اکشن, آخرین فیلم های 4K با رنگ های روشن و تیره پوستان و یا افزایش صدا در هنگام تماشای فیلمهای اکشن هالیوود."

در حالی که ما نا امید شدند با 2019 UL5 و UL7 مجموعه اخیر U29 شد یک گام تا در کیفیت و درآمد توصیه می شود چهار ستاره امتیاز. در اینجا امید UL20 همچنان خوب کار می کنند.

توشیبا UL20 در دسترس از آمازون, AO, Currys و بسیار با قیمت با شروع از £299.

توشیبا UL20

  • 43UL2063DB– £299
  • 50UL2063DB – £329
  • 55UL2063DB– £379
  • 58UL2063DB– £399
  • 65UL2063DB– £549

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن