نسل بعدی بازی ها گران تر خواهد بود و ایکس باکس رئیس سرد است که با

قیمت از بهترین بازی های کنسول تنظیم شده است برای افزایش زمانی که 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X سخت افزار راه

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

قیمت از بهترین بازی های کنسول تنظیم شده است برای افزایش زمانی که 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X سخت افزار راه اندازی قبل از پایان سال و با توجه به پسر منجر به اتهام مایکروسافت که کاملا ok.

با عناوین AAA مانند NBA 2K21 در حال حاضر تایید کرد که هزینه $69.99/£64.99 در سیستم های جدید پارسه در حال آماده سازی به صورت قابل توجهی افزایش قیمت برای نرم افزار در بالای یک شبیه سنبله برای جدیدترین کنسول سخت افزار.

مایکروسافت هنوز به تنظیم یک نقطه قیمت را برای حزب بازی ها از آمدن به ایکس باکس سری X اما این احتمال وجود دارد می تواند قیمت گذاری قوام در میان توسعه دهندگان عمده و ناشران.

در مصاحبه با واشنگتن پست, Xbox, رئیس فیل اسپنسر گفت که او هیچ مشکلی با ساختار قیمت گذاری عمدتا به دلیل بی نظیر انتخاب پارسه اند این روزها. او گفت که توسعه دهندگان می توانند از قیمت تعیین شده به عنوان بالا به عنوان آنها آرزو اما در نهایت پرنیان تصمیم خواهد گرفت که اگر منصفانه است.

او گفت: "به عنوان یک صنعت ما می توانید قیمت هر چیز ما می خواهیم به قیمت آنها و مشتری تصمیم می گیرید چه قیمت مناسب برای آنها است.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

"من نه منفی بر مردم تعیین قیمت جدید نقطه بازی, زیرا من می دانم که همه رفتن به درایو خود تصمیمات خود را بر اساس نیازهای کسب و کار. اما علاقهمندان به بازی را انتخاب بیشتر امروز از آنها تا کنون. در پایان من می دانم که مشتری در کنترل قیمت است که آنها پرداخت و من اعتماد است که سیستم."

واکنش در برابر $70/£65 NBA 2K21 next-gen قیمت نقطه مرکب اطلاعیه جدید بازی نخواهد احترام هوشمند مایکروسافت سیستم تحویل است که طراحی شده برای اطمینان از علاقهمندان به بازی لازم نیست که به پرداخت دو برابر به خود یک بازی در هر دو ایکس باکس یک و ایکس باکس سری X.

فقط آن دسته از علاقهمندان به خرید $99.99/£84.99 Mamba برای همیشه لطفا برای نسخه لوکس از بازی برای ایکس باکس یکی خواهد شد به صورت خودکار به روز رسانی برای نسل بعدی کنسول.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن