آندروید 11 ویژگی ها: بزرگترین تغییرات است که می تواند آینده را به گوشی خود را

گوگل در زمان اکثر مردم با تعجب هنگامی که آن را منتشر شد اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید در فوریه 11 − به

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

گوگل در زمان اکثر مردم با تعجب هنگامی که آن را منتشر شد اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید در فوریه 11 − به طور قابل توجهی زودتر از انتظار می رود. همانطور که از نام آن پیداست این نرم افزار اولیه ساخت که در نظر گرفته شده برای استفاده توسط توسعه دهندگان فقط و پس از آن توسعه پیش نمایش 2, 3 و 4 نیز منتشر شده است. تست نرم افزار به ما داده دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در آینده آندروید 11 ویژگی های است که می تواند راه اندازی بعد از این سال − در اینجا مختصر و مفید.

تیره حالت برنامه ریزی

آندروید 10 معرفی یک سیستم گسترده ای تیره حالت اما اگر شما نمی خواهید به آن را فعال کنید در همه زمان ها اندروید, 11 ممکن است اجازه می دهد شما را به مجموعه حالت تیره به روشن و خاموش کردن به صورت خودکار در زمان های خاصی از روز. برای مثال این می تواند به نوبه خود در به طور خودکار در غروب و غیر فعال کردن خود را در طلوع آفتاب.

پیمایش تصاویر

اسکرول تصاویر به شما اجازه ضبط و خیلی بیشتر از یک صفحه بیش از آنچه که قابل مشاهده بر روی صفحه نمایش خود را و این قابلیت می تواند در نهایت به سهام آندروید با Android 11. Dave Burke, آندروید, معاون رئیس جمهور فنی و مهندسی در سال گذشته گفت که این ویژگی در خط لوله و به نظر می رسد او به قول خود نگه داشته.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

ضبط صفحه نمایش

آندروید 11 می تواند در نهایت اجازه می دهد تا شما به راحتی ضبط آنچه بر روی صفحه نمایش خود را بیش از حد. این ویژگی در دسترس خواهد بود در تنظیمات سریع منو و هنگامی که شما شروع به ضبط می بینید گزینه برای, توقف, توقف لغو و Chromecast ضبط.

رنگارنگ تنظیمات سریع

سریع از منوی تنظیمات می تواند یک چلپ چلوپ از رنگ در آندروید 11. معمولا آیکون سوئیچ بین خاکستری و آبی, اما شما ممکن است به زودی قادر به ترکیب و مطابقت با زرد, قرمز و سبز بیش از حد.

متمایز چت, اطلاعیه

پیام می تواند نشستن به صورت جداگانه از سایر اطلاعیه ها در آندروید 11 هشدار از طریق سایه و شما حتی ممکن است قادر به پاسخ به یک پیام را با یک عکس به طور مستقیم از اطلاع رسانی به جای داشتن به شیرجه رفتن به برنامه برای اولین بار.

حباب چت

ما تا به حال شده است در انتظار حباب چت برای راه اندازی با اندروید 10 اما این اتفاق نمی افتد و آن را به دنبال مانند ویژگی خواهد رسید با اندروید 11 به جای.

توسط طولانی با فشار دادن یک پیام هشدار از طریق شما قادر خواهید بود برای باز کردن مکالمه در یک مینیاتور از حباب های شناور خواهد شد که تزیین در بالای هر چیز دیگری بر روی صفحه نمایش خود را به شیوه ای مشابه به Facebook Messenger شناور سر. شما قادر خواهید بود به حرکت حباب چت در اطراف بیش از حد.

خاموش هشدار در هنگام استفاده از دوربین

با اندروید 11 تلفن شما می تواند به طور خودکار قطع اطلاع رسانی برای تلفن های موبایل و ارتعاشات در حالی که شما با استفاده از برنامه دوربین که بدان معنی است که شما دیگر قادر به سرزنش دوستان خود به صورت لرزان فیلم.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

بهتر است حواس حرکت

این صفحه 4 حرکت کنترل موفق به متقاعد کردن اما گوگل به نظر می رسد مجموعه ای برای افزایش آنها در اندروید 11. وجود خواهد داشت یک جدید مکث حرکت است که کار می کند هنگامی که شما شیر هوا در مقابل تلفن خود را اندیشه پلیس گزارش می دهد که کل حرکت کنترل سیستم بهبود یافته و کار خواهد کرد بسیار بیشتر هموار.

دو بار ضربه بزنید قابلیت

تاپیک جدید "دوبار ضربه بزنید" حرکت در آثار برای آندروید 11 بیش از حد. با ضربه زدن به پشت گوشی خود را دو بار در, شما قادر خواهید بود برای کنترل طیف گسترده ای از ویژگی های. در اینجا لیستی از گزینه ها با توجه به توسعه دهندگان XDA:

  • اخراج تایمر
  • راه اندازی دوربین
  • راه اندازی گوگل دستیار
  • پخش/مکث رسانه
  • سقوط نوار وضعیت
  • سکوت تماس های تلفنی ورودی
  • به تعویق انداختن آلارم
  • برداشتن پین اطلاعیه
  • انجام یک "کاربر انتخاب عمل"

بهبود ناوبری ژست

آندروید رنجآوری ژست سیستم ناوبری تنظیم شده است برای برخی از ترفند های بیش از حد و آندروید 11 می تواند به شما اجازه افزایش یا کاهش حساسیت خاصی کنترل مانند به عقب حرکت به منظور آن را آسان تر به استفاده از.

ابزار برای بهبود 5G پهنای باند و اندازه گیری

گوگل نیز در حال آماده شدن برای هجوم گوشی های 5G در سال 2020 با ابزار برای بهبود 5G پهنای باند و اندازه گیری. آندروید 11 را بررسی خواهد کرد اگر شما یک فضای مجاز: نامحدود 5G تعرفه و افزایش وضوح تصویری به منظور مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهترین تجربه مشاهده ممکن است.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند

Refresh rate viewer

آیا ثابت یا متغیر بالاتر صفحه نمایش نرخ تجدید و در حال تبدیل شدن افزایش رایج در گوشی های هوشمند و اندروید 11 می تواند به شما گزینه ای برای مشاهده صفحه نمایش نرخ تجدید در همه زمان ها. این تعداد به احتمال زیاد یا 60Hz 90Hz یا 120 هرتز ظاهر خواهد شد در گوشه بالا سمت چپ از صفحه نمایش.

مجوز جدید گزینه های

تاریخ و زمان آخرین اما قطعا نه حداقل اندروید, 11 را معرفی چند مجوز جدید گزینه های برای کمک به شما در حفظ و در بالای اطلاعات شما به اشتراک گذاری.

هنگامی که شما برای اولین بار آتش تا برنامه شما باید گزینه ای را برای اعطای این مجوز خاص در یک زمان فقط بر اساس. که ظاهر خواهد شد در کنار 'در حالی که با استفاده از برنامه' و 'رد'. تنها برنامه است که می تواند آن را توجیه برای گوگل خواهد بود قادر به ارائه شما 'اجازه می دهد تا دسترسی به تمام زمان' گزینه ای است که در حال حاضر به نظر می رسد در اندروید 10.

نرم افزار نیز نیاز به حمایت مورد ذخیره سازی.

android 11 timeline

آندروید 11 انتشار برنامه

گوگل در ابتدا گفت که وجود خواهد داشت سه Android: 11 توسعه دهنده پیش نمایش با آندروید برای اولین بار 11 beta برای غیر از توسعه دهندگان سعی کنید به دنبال ممکن است.

با توجه به گسترش coronavirus این شرکت تا به حال به تغییر بسیاری از برنامه های خود را. آن را لغو Google I/O خود را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان و تصمیم به رول چهار Android: 11 توسعه دهنده پیش نمایش.

برای اولین بار از سه Android 11 بتا منتشر خواهد شد و به جای آن می رسند در ژوئن 3, و به پایان رسید مقاله منتشر خواهد شد در Q3 − است که در برخی از نقطه در طول سه ماه پوشا شروع ماه جولای و پایان ماه سپتامبر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن