Sonos قوس هوشمند Soundbar با صدای دالبی Atmos حمایت اعلام کرد

Sonos هیچ غریبه ای وقتی که می آید به soundbars اما آن اعلام شده توسط این شرکت آنها را نشان داد ارائه آخرین آنه

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

Sonos هیچ غریبه ای وقتی که می آید به soundbars اما آن اعلام شده توسط این شرکت آنها را نشان داد ارائه آخرین آنها در قالب Sonos قوس که آنها خواستار یک "حق بیمه" soundbar که در آن می آید با پشتیبانی از صدای دالبی را Atmos که در تئوری باید به شنوندگان بهتر سینمای خانگی صدایی تجربه.

تبلیغات

این Sonos قوس قطعا نمی تواند در یک دستگاه کوچک آن را به عنوان اقدامات 45-اینچ گسترده و آن را بزرگتر از این شرکت Playbar و پرتو. با توجه به Sonos دلیل این است چرا که مصرف کنندگان به نظر می رسد خرید و بزرگتر تلویزیون این روزها و آنها می خواستند برای ایجاد یک soundbar که مطابقت خواهد بود.

Arc خواهد آمد با چند درایور اختصاصی برای چپ و راست کانال همراه با فراگیر چپ و راست و یک زن و شوهر از سمت بالا شلیک بلندگو. Sonos نیز اتخاذ یک رویکرد دقیق به آن صدا که در آن در صورتی است که نشان می دهد شما در حال مشاهده را پشتیبانی نمی کند Atmos, Sonos را به جای استفاده از سمت بالا شلیک بلندگو برای کمک به تقویت باس.

آن را نیز می دانم که زمانی که آن است که زوج را با دیگر سخنران واحد از Sonos و می تواند به طور خودکار جابهجا سخنرانان برای کمک به ایجاد یک متعادل تر خروجی به عنوان مخالف به شلیک همه سخنرانان از همه سخنرانان به همین ترتیب. نیز وجود دارد پشتیبانی برای دستیاران دیجیتال مانند الکسا و گوگل دستیار و همچنین پخش 2 که اجازه خواهد داد که کاربران به صورت بی سیم جریان صوتی از سیستم عامل iOS یا Mac دستگاه

متاسفانه همه این تغییرات و پیشرفت ها را ارزان نمی آیند به عنوان Sonos قوس الکتریکی است که در قیمت $799 ساخت آن را دو بار به عنوان گران قیمت به عنوان Sonos پرتو. آن را نیز به جای Playbar خواهد شد و در جریان فروش در 10 ژوئن.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره Sonos و بلندگو. منبع: سرمایه گذاران.sonos



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب