6 نکته برای استخدام یک شرکت پیمانکار

وقتی که می آید به صفحه اصلی بهبود (persian) برخی از پروژه ها به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود ما است

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

وقتی که می آید به صفحه اصلی بهبود (persian) برخی از پروژه ها به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود ما است. اگر شما در حال فکر کردن در مورد استخدام یک شرکت پیمانکار برای کمک به یک پروژه مهم است بدانید که شما در حال گرفتن کیفیت سرویس قابل اعتماد.

در این مقاله ما نگاهی به شش از مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید زمانی که شما استخدام یک شرکت پیمانکار.

چگونه به استخدام یک شرکت پیمانکار

این که آیا شما در حال بازسازی خانه خود را در برخورد با مسائل لوله کشی و یا تعمیر سقف خود را, شما ممکن است به خودتان پیدا کنید نیاز به کمک های حرفه ای. بدون در نظر گرفتن چقدر بزرگ یا کوچک پروژه, استخدام با کیفیت پیمانکار می تواند یک تفاوت بزرگ.

بدون توجه به آنچه شما در حال خرید, شما همیشه می خواهید را به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بیشتر برای پول خود را. متاسفانه وقتی که می آید به پیمانکاران ارزان ترین گزینه همیشه بهترین.

زیر نظر شش نکته برای پیدا کردن بهترین فرد برای این کار است. همچنین, مطمئن شوید که به چاپ یا نشانه ما استخدام یک شرکت پیمانکار: To-Do List برای نگه داشتن این نکات را در ذهن به عنوان شما را از طریق فرآیند استخدام.

Hiring a Contractor to-do checklist including gather information, review past products, details, pricing and more

1. تحقیقات و جمع آوری اطلاعات

اگر شما مطمئن نیستید که در آن برای شروع وقتی که می آید به استخدام یک پیمانکار از خانواده خود و دوستان و همسایگان برای توصیه.

شما همچنین می توانید بررسی قابل اعتماد منابع آنلاین مانند خانه مشاور, angie's List یا وظیفه خرگوش. این وب سایت اجازه می دهد تا شما را به جستجو برای پیمانکاران با توجه به نوع خدمات شما دنبال آن هستید. شما می توانید خواندن بررسی مورد اعتماد را ببینید پیمانکاران اعتبار و برآورد قیمت نقل قول است.

مهم نیست که چگونه شما در نهایت پیدا کردن گزینه بالقوه توان کامل در تحقیقات خود را و مطمئن شوید که شما با توجه به تنها بیمه پیمانکاران واجد شرایط. اگر شما در حال استخدام از طریق یک شرکت تایید می کنند که کارکنان و پیمانکاران باید از همه چک پس زمینه آموزش دیده اند و تایید شده.

هنگامی که شما پیدا کرده ام چند پیمانکاران است که نگاه خوب بر روی کاغذ از آن زمان به رسیدن. شما می توانید مصاحبه پتانسیل پیمانکاران از طریق تلفن و یا ملاقات با آنها چهره به چهره. پیدا کردن اگر آنها قادر به تکمیل پروژه خود را که آیا آنها قابل اعتماد مراجع چگونه بسیاری از پروژه های دیگر آنها در حال حاضر در کار و چه مدت آنها کار کرده ام به عنوان یک پیمانکار است. این کمک خواهد کرد که شما محدود کردن اولیه خود را لیست.

تبلیغات

2. با بررسی منابع

در حال حاضر که شما باید چند پیمانکاران شما با توجه به, شما می خواهید برای بررسی با خود مراجع است.

"مراجع بزرگ هستند و مردم واقعا افتخار از کار آنها انجام داده ام به خانه های خود می گوید:" پول متخصص کلارک هوارد. "آنچه من می خواهم برای مردم انجام دهید این است که یک مرجع ورق با خرما مشاغل انجام شد."

اگر امکان تماس چند مراجع و بحث در مورد پروژه(s) پیمانکار برای آنها انجام می شود. حتما به سوال در مورد این سرویس به طور کلی تجربه و کیفیت کار. همچنین پیدا کردن که آیا پیمانکار گیر به اصلی با برآورد بودجه و اتمام پروژه تاریخ.

این نیز مهم است به دانستن تاریخ یک پیمانکار پروژه های قبلی به طوری که شما می توانید ببینید اگر وجود دارد هر زمان بزرگ شکاف بین پروژه ها. اگر وجود دارد شش خالی ماه در مرجع ورق پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده در آن زمان. یک مشتری ناراضی را نام ممکن است گرفته شده از لیست.

3. بازدید از پروژه های قبلی

هنگامی که شما در تماس با مراجع و تنگ کردن لیست خود را حتی بیشتر, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن بازدید از چند پروژه در سایت های که در آن خود را "فینالیست" پیمانکاران مشغول به کار است.

"من می خواهم شما را به به دیدن این کار که یک پیمانکار شما به فکر استخدام انجام داده است و برای سایر مردم" توصیه کلارک. "حتی اگر آنها به انجام کار با کیفیت خوب, شما ممکن است مانند سبک خود را و یا طعم و مزه است."

البته بهتر است برای پیدا کردن هر پرچم قرمز قبل از اینکه شما تصمیم نهایی به خصوص اگر شما در حال کار بر روی یک پروژه بزرگ است. دیدن آنچه که پیمانکاران باید انجام شود برای دیگر مردم واقعا می تواند کمک به شما برای تصمیم گیری تحصیل.

اگر ممکن است, همچنین, سعی کنید برای چک کردن یک شغل فعلی سایت. این به شما مقدار زیادی در مورد چگونه یک پیمانکار کار می کند آینده خود را برای سایت پروژه ممکن است مانند نگاه و شما بهتر است به طور کلی ایده از آنچه انتظار می رود.

4. دریافت نقل قول چندگانه

قبل از اینکه شما استخدام یک شرکت پیمانکار مطمئن شوید که برای دریافت چند قیمت نقل قول است. درست مثل هر چیز دیگری مهم است به مقایسه قیمت ها به طوری که شما می دانید شما نمی overpaying (یا underpaying) برای یک سرویس.

به برآورد دقیق شامل جزئیات به عنوان بسیاری که ممکن است در مورد این پروژه است.

"هنگامی که شما دریافت نقل قول, نقل قول ها باید بسیار خاص می گوید:" کلارک. "پیدا کنم که زمانی که مردم واقعا در مشکل با یک پیمانکار است که آنها را در یک فرم استاندارد آنها در اینترنت پیدا کردم و آنها را در چیزی مانند "بازسازی عرشه' و که همه آنها می گویند."

متاسفانه, آن را به آسانی به عنوان با قیمت پایین وقتی که می آید به پروژه های بهبود صفحه اصلی. در واقع آن را امن حکومت به فرض که شما دریافت آنچه شما برای پرداخت در نظر قرارداد کار. اگر وجود دارد بسیار پایین پیشنهاد در مخلوط ممکن است شما می خواهید به پرتاب که گزینه.

5. تمرکز بر روی جزئیات

به عنوان خاص که ممکن است مهم است که در طول هر مرحله از فرایند وقتی که می آید به استخدام یک شرکت پیمانکار. هنگامی که شما پیدا کرده ام یک پتانسیل قوی نامزد می شود آن را حتی بیشتر مهم است به بحث دقیق جزئیات پروژه.

تبلیغات

"بیشتر خاص شما بیشتر احتمال دارد شما برای پیدا کردن پیمانکار مناسب و دریافت نتیجه بهتر" به یاد کلارک.

طرح این پروژه جلوتر از زمان خود را با پیمانکار و نقشه از تمام جزئیات در نوشتن. شکل زمانی که پیمانکار شروع خواهد شد چه مدت این پروژه باید در چه مواد استفاده می شود و چه رنگ و لکه رنگ یا پایان ، این بهترین راه برای اطمینان از شما خوشحال خواهید بود با این پروژه نتیجه.

بیشتر به جزئیات شما قادر به شامل در طرح اولیه کمتر شگفتی شما را در طول راه. جلوگیری از هزینه های غیر منتظره تاخیر و miscommunications با گرفتن همه چیز را در نوشتن و بودن به عنوان خاص که ممکن است.

6. ترتیب یک برنامه پرداخت

هنگامی که شما پیدا کرده ام کامل پیمانکار برای کار شما حتما به توافق بر سر برنامه پرداخت. این است یکی دیگر از راه برای جلوگیری از پتانسیل miscommunication.

در حالی که پیمانکار به احتمال زیاد نیاز به یک پرداخت شما نمی خواهید به طور کامل پرداخت در صف مقابل. در واقع مطمئن شوید که خود را پرداخت نهایی نیست دلیل تا زمانی که پس از کار تکمیل شده است — برای اطمینان از شما خوشحال با محصول نهایی.

در نهایت سعی کنید به پرداخت در یک راه است که آسان به دنبال دنباله مقاله. استفاده از یک کارت یا چک به عنوان پرداخت پول نقد است.

افکار نهایی

در حالی که استخدام یک پیمانکار می تواند به نظر می رسد مانند یک کل پروژه خود را در آن شما باید احساس اعتماد به نفس در انتخاب خود را بعد از این شش مرحله است.

خود را برای ساخت لیست اولیه از پتانسیل پیمانکاران رسیدن به دوستان و بررسی منابع قابل اعتماد آنلاین. جمع آوری به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است در مورد هر یک پیمانکار از جمله یک لیست از قبلی مراجع با خرما و تایید اعتبار/بیمه.

اگر امکان سفر قبلی و یا شغل فعلی سایت از پیمانکاران شما به شدت با توجه به. و قبل از اینکه شما تصمیم نهایی خود را, مطمئن شوید که برای دریافت چند قیمت نقل قول است.

ماندن متمرکز بر جزئیات در سراسر فرآیند کل اما به خصوص وقتی که می آید به کاغذ بازی. همه چیز را در نوشتن از جمله برنامه پرداخت که شما توافق خود را با پیمانکار است. مطمئن شوید که خود را پرداخت نهایی نیست با توجه تا بعد از این پروژه کامل است.

چاپ و یا نشانه ما استخدام یک شرکت پیمانکار To-Do List برای نگه داشتن این نکات را در ذهن به عنوان شما را از طریق فرآیند استخدام. همچنین l, et ما می دانیم شما بهترین راهنمایی برای استخدام یک شرکت پیمانکار در نظرات زیر!

تبلیغات

بیشتر Clark.com مطالب به شما کمک کند صرفه جویی در صفحه اصلی بهبود (persian):

آخرین مطالب